• Anonym (Hon)

Varför så komplicerat?

Varför kan jag inte bara ta mod till mig och gå fram till den person som får hela min värld att vändas upp och ner och tala om att hon är den mest fantastiska människa jag någonsin har träffat. Att hon får mig att bli helt förvirrad och snurrig i hennes närvaro...  Att jag vill vara nära henne, alltid!

Att jag skulle kunna göra vad som helst för henne!

Att jag vill ta henne i min famn och kyssa henne passionerat och intensivt...

Varför ska kärleken vara så komplicerad? Så tillkrånglad på något vis... Jag menar ad är det värsta som kan hända? Att hon avisar mig... jo men då har jag iaf gett det hela en chans!?

Men å andra sidan är det kanske bäst att bara försöka glömma henne... Varför skulle hon ha känslor för Mig liksom?!  Jag menar, hon som är så mkt äldre än mig, vad skulle hon tro om mig?!  Knepigt... Kärleken är knepig!

Tar tacksamt emot tips på hur man gör för att visa sitt intresse men ändå lite diskret... Hur tar man reda på om hon eventuellt kan har känslor för mig??

• Svar på tråden Varför så komplicerat?
  • Anonym (Chubby)
    Anonym (Hon) skrev 2011-08-09 07:50:31 följande:
    Syndiga tankar? Menar du att det är syndigt att bli förälskad i någon? Eller att det är syndigt att inte våga fråga om en fika?? För min egen skull borde jag nog tala om för henne hur jag känner, min familj vill se mig lycklig så vad menar du? Jag läser kanske ditt inlägg på fel sätt men du får gärna förtydliga dig i det du skriver!!
    Bry dig inte om vad hon skriver.. Antingen är hon ett troll eller så är hon bra dum i huve och har inte här att göra...
    Menar alltså hjälpsamma gunilla.

• Anonym (Chubby)

Du klarar det, väntar fortfarande svar och det är så nervöst,,,

• HäckHäxan
    Gunilla Hjälpsam skrev 2011-08-08 23:02:56 följande:
    De känslor du känner nu är fel... Jag tycker att det är dags att få hjälp för dessa känslor, de skall inte vara såhär. Ta dig lite tid för dig själv, lös korsord, lös sodokou, bara få dig själv på andra tankar än dessa syndiga tankar!! För din egen skull! För din familjs skull!

Mvh,
    Gunilla
    Kurator, Fjällundens Skola 1-6
    Men köss på daj!

Jag tänker tänka syndiga tankar om dig när jag onanerar ikväll.. hope you dont mind
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan

Till TS....

Våga chansa, få till den där fikan..... vad har du att förlora??? Rent krasst inget, bara att vinna eller bli ratad oavsett vilket så ger bägge en mölighet till utveckling, även om den ena innebär skrapa ihop sig själv och gå vidare.

Lycka till {#emotions_dlg.flower}

Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Anonym (Hon)

Jodå ni har så rätt!! Jag ska ta mig i kragen...

• Anonym (bix)
    Anonym (Hon) skrev 2011-08-09 14:45:46 följande:
    Jodå ni har så rätt!! Jag ska ta mig i kragen...
  • Anonym (Hon)

Hehe.. inget vidare faktiskt!! :/  Jag kommer sitta här och "inte våga" Tills jag blir gammal och bitter över att jag aldrig tog chansen.... :))

• Anonym (Do It)

Hejsan!

Nu har jag suttit och läst igenom allt och jag känner igen mig i den där "inte våga" grejen, men jag brukar göra så att jag skriver det jag vill ha sagt och klickar på "skicka" fort som bara attan innan jag hinner ångra mig och sen är de skickat och jag kan inte göra så mkt åt det ;) bara vänta på ett svar :P

Så skriv det och gör som jag, som sagt antingen får du ett ja eller nej, så farligt är det inte ;)

Lycka till!       

• Anonym (Hon)

Jo jag vet... Eg är det ju hur enkelt som helst!! Men ändå så står det många känslor på spel... :/ Jag försöker verkligen att alltid vara i nuet.. men här skräms jag av framtiden... vad ska hon tro, tycka eller tänka?! hmmm

vad hade ni tänkt ( i hennes situation) om jag skrev till er???

Svar på tråden Varför så komplicerat?