• Anonym (Hon)

Varför så komplicerat?

Varför kan jag inte bara ta mod till mig och gå fram till den person som får hela min värld att vändas upp och ner och tala om att hon är den mest fantastiska människa jag någonsin har träffat. Att hon får mig att bli helt förvirrad och snurrig i hennes närvaro...  Att jag vill vara nära henne, alltid!

Att jag skulle kunna göra vad som helst för henne!

Att jag vill ta henne i min famn och kyssa henne passionerat och intensivt...

Varför ska kärleken vara så komplicerad? Så tillkrånglad på något vis... Jag menar ad är det värsta som kan hända? Att hon avisar mig... jo men då har jag iaf gett det hela en chans!?

Men å andra sidan är det kanske bäst att bara försöka glömma henne... Varför skulle hon ha känslor för Mig liksom?!  Jag menar, hon som är så mkt äldre än mig, vad skulle hon tro om mig?!  Knepigt... Kärleken är knepig!

Tar tacksamt emot tips på hur man gör för att visa sitt intresse men ändå lite diskret... Hur tar man reda på om hon eventuellt kan har känslor för mig??

• Svar på tråden Varför så komplicerat?
  • Anonym (Chubby)

Jag har skrivit mail och inte fått något svar, jag skickade sen ett mail med mitt telefonnummer men hon har ännu inte svarat,m detta var på facebook och ja vet att hon har varit inne på facebook även om hon inte är aktiv där inne så har ja sett henne inne..
    Irriterande, men hoppas träffa henne nästa helg... 

• Anonym (Hon)

Naawe.. men du har alltså skrivit vad du känner för henne osv?? Men hon har inte svarat på det..?

Modigt av dig... =)

• Anonym (Chubby)
    Anonym (Hon) skrev 2011-08-15 20:17:29 följande:
    Naawe.. men du har alltså skrivit vad du känner för henne osv?? Men hon har inte svarat på det..?

Modigt av dig... =)
    Nej nej så långt har jag inte kommit, hihi

Grejen var att hon frågade mig en sak först som jag svarade på, och skrev att jag gärna kommer och hälsar på henne eller hittar på något med henne, fick inget svar och en vecka efter det så skrev jag ett medelande med mitt telefonnummer i.

Men eftersom hon inte är inne på FB så ofta så får ja väl anta att de är därför ja inte fått nått svar, men ja hoppas poå att träffa henne nästa helg i ett annat ärende och då ska ja fråga henne om vi kan hitta på nått  
  • Anonym (Hon)

Roligt.. :) Hoppas du når dit du vill med denna tjej!

Själv mår jag skit dåligt över detta... Jag tror jag är kär!! Olyckligt kär.. Usch :/  Trodde aldrig att kärleket kunde ställa till det på detta sätt.... Vill ju bara att hon ska tycka om mig med!

• Anonym (Chubby)

Men du vet ju inte om hon tycker om dig..
    Du måste få till den dära fikan..

Jag fick svar idag och är jätte glad, hon vill jätte gärna träffas och så där så de ska bli skitkul, 'ven om de kanske bara är på vänskapsnivå ännu.

Jag är dock nervös föör det här med åldersnivån alltså...

• Anonym (Hon)

Roligt med svar! Hoppas du kommer fram till om det finns något mellan er! Kan du inte berätta lite om hur ni träffades? Hur mkt äldre än dig är hon? Och du lycka till!!! ;)

• Anonym (Chubby)
    Anonym (Hon) skrev 2011-08-20 10:26:32 följande:
    Roligt med svar! Hoppas du kommer fram till om det finns något mellan er! Kan du inte berätta lite om hur ni träffades? Hur mkt äldre än dig är hon? Och du lycka till!!! ;)
    Tack, skönt att ha någon att prata med om det också...

Hon är en vän till mina föräldrar sen flera år tillbaka, så hon har ju liksom funnits i bilden länge men först nu som ja känt de här känslorna. Jag är 25 och hon är 35 tror jag..

Ja de ska verkligen bli kul att lära känna henne bättra i alla fall och även om de kanske bara blir vänner, när (om) vi blir vänner så kanske ja upptäcker att det är det jag vill och inget annat.

Jag vet i alla fall att det finns något där som gör mig varm och trygg när jag tänker på henne och träffar henne...
  • Anonym (Hon)

Jag tog mod till mig och skrev till henne... :))

Vi ska ses i helgen!

Middag bara jag och hon...

Hon känner som jag...

Har nog inte riktigt landat i mig ännu men härligt känns det!!

Jag svävar på små rosa moln... :))

• Anonym (Do It)
    Anonym (Hon) skrev 2011-08-26 09:36:09 följande:

Vi ska ses i helgen!

Hon känner som jag...

Åh vad kul!

Berätta mer :D Vad skrev du? Hur vet du att hon känner som du?
    Ge oss detaljer ;)  
  • Anonym (Hon)

Skrev Hej! Jag tycker om dig väldigt mycket mer än jag borde, du är den vackraste människa jag har mött! Jag vill drunkna i dina ögon över en" middag" på café ariman!! Vad säger du om det!? Hihi lite små smörigt men det fungerade! Hon skrev liknande saker tillbaka, att hon är förälskad i mig... Och att hon mer än gärna ville träffa mig!

• HäckHäxan
    Anonym (Chubby) skrev 2011-08-19 19:12:53 följande:
    Men du vet ju inte om hon tycker om dig..
    Du måste få till den dära fikan..

Jag fick svar idag och är jätte glad, hon vill jätte gärna träffas och så där så de ska bli skitkul, 'ven om de kanske bara är på vänskapsnivå ännu.

Jag är dock nervös föör det här med åldersnivån alltså...

Vi ska ses i helgen!

Hon känner som jag...

Vad modiga ni är Hjärta Oavsett hur det går i framtiden så hoppas jag ni får var sin trevlig kväll iaf! {#emotions_dlg.flower}
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Anonym (Hon) skrev 2011-08-26 17:59:40 följande:
    Skrev Hej! Jag tycker om dig väldigt mycket mer än jag borde, du är den vackraste människa jag har mött! Jag vill drunkna i dina ögon över en" middag" på café ariman!! Vad säger du om det!? Hihi lite små smörigt men det fungerade! Hon skrev liknande saker tillbaka, att hon är förälskad i mig... Och att hon mer än gärna ville träffa mig!
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Anonym (bix)

Men ååå vad roligt! Vilken inspiration för oss "fegisar" att läsa om hur bra det går för er modiga kvinnor som tar tag i situationen!

Vill gärna höra hur det gick på middagen, även om det låter som om du har henne i en liten ask redan

Lycka till!!! 

• Anonym (Chubby)

Vi ska ses i helgen!

Hon känner som jag...

Vad kul... Grattis.

Själv har de också gått hyffsat bra... Har snackat med henne i alla fall och fick en kram till och med... 
Svar på tråden Varför så komplicerat?