• Siie

Regelbunda värkar som avtar??? :(

Går in på denna tråd för att sambon kollar på en asdålig film och hittar Örebroare, en från kumla jag tror jag vet vem det är :) kul..

Är själv gammal kumling och bor i Örebro, och är 26 år (85:a) :) Har Bf 3/9..

Varför jag gick in på tråden också var för att rådfråga om det är normalt att känna det som om man har ägglossning? Har verkligen glömt bort hur allt känns på slutet..

• Siie

Mlic: ja om ditt efternamn börjar på C och du är från Hallsberg egentligen :) är ju inte så många som heter ämeli med ä :) du vet nog vem jag är med..

• Siie

Sofie heter jag, har barn ihop med Mathias (utelämnar efternamnet, inte tillsammans längre), en dotter som heter Kahlyn som är 6 år..

Vet inte om du vet vem jag är ordentligt så, men jag vet iaf vem du är :)

• Siie

Ligger vaken och har haft regelbundna onda förvärkar med enormt tryck hela natten och det enda jag kan tänka är, att vad onödigt med detta nu, ska ju upp snart för att följa med dottern på hennes första skoldag..

För det är nog inte dax än, så det känns ju lite meningslöst..

Får ni andra sova?

Mlic: ja världen är bra liten :)

• Siie

Jag har fortfarande lite onda sd men inte alls lika mycket som inatt, natten var en pina.. Gav upp och gick upp och duscha 05.45, så när det var dax att väcka dottern vid 7 hade jag hunnit gjort klart allt :)

Så nu efter ett besök på skolan så ska jag försöka vila lite.. Ska hämta hem henne vid 12.30..

Så idag blir det nog inte mycket gjort, förutom bm besök kl 15.. Kanske hyra någon bra barnfilm och äta massa onyttigt för att trösta sig att man fortfarande har bebis på insidan.. Min längsta graviditet någonsin, sist födde jag i v 38+0, så känns som om man går på övertid :P

Vad gör ni andra?

Är det någon som vet hur reglerna är runt fritids? Jag vågar inte lämna henne längre eftersom jag är ledig.. Men är ju så mycket roligare för henne att vara med kompisar än tjocka trötta mamma.. Hon borde ju kanske kunna få vara kvar till 14 om dagarna.. Tycker jag iaf :)

• Siie

Angående klåda så har jag det också, jag har tagit massa tester, har högre levervärden som tydligen orsakar klådan, men ingen galla eller vad det är som läcker till bebis iaf.. Men kolla med bm imorn, jag fick lämna prover dagen efter och samma dag fick jag svar..

Här är det coollugnt, bara sd nu.. Men det gör inget nu känner jag, är helt slut efter natten.. Så nu ska jag tvinga mig upp och laga mat, dottern fick ju lunch i skolan så har inte orkat gjort något än att äta..

Var hos bm idag, förhoppningsvis sista gången..

Vill också fixa mig, men blir lite snål.. Då jag har både bryn- och fransfärg i sommarhuset.. Men funderar på att våldgästa mitt gamla jobb imorn och få färg där :) Man känner sig som en helt ny människa med lite bryn och fransfärg..

• Siie

Önskarhoppas: har hört många som har extrem klåda och inte ens har höjda levervärden.. Jag har ju klåda på just händer och fötter, men är du orolig så ring.. Men som min läkare sa (hon ringde tillochmed en söndag och var jätte duktig och angelägen) så är det stora doser en längre tid som tydligen är farligt för bebis.. Som jag fattade det som..

Och om det varit i ca 3 dagar så är nog inte det jättefarligt, men jag är bara en simpel vanlig människa så vad vet jag :)

• Siie

Ja gnäll på, man kan få något i tablettform..
    Jag var hos bm idag och vågade inte fråga om en undersökning, hade iofs dottern med mig..

Haha sambon vill nog ha ut bebis nu.. Han kom hem med kanelstänger (han har väl hört mig prata om det med vännerna)..

Är det någon som vet hur man ska göra? Det funkar säkert inte men kan var värt att testa iaf :)

Kan man ha i mjölk eller förstör det kanske?

• Siie

Man tycker ju att någon borde ha nåt på g nu ju..

Idag har jag en deppar dag, men imorn ska jag fasen göra mig "snygg".. Ska fixa bryn, fransar, tår och ja allt.. Så känns det kanske lättare :)

Försöker få min trötta sambo att massera mina ben och fötter, han ställer ju upp men känner mig så elak när han har jobbat hela dagen i spöregn..

Annars så har sd börjat komma igen nu på kvällen och det känns i rygg och i ljumskarna.. Men inget mer, ingen slempropp eller något.. Samtidigt som man vill testa metoder så känns det som om det skulle göra att allt kommer igång senare..

Tycker någon borde föda bebis nu..

• Siie

Ja varför är det reklam samtidigt för?? I Hate it... Men nu är det ju svenska Hollywoodfruar :)

Jag har faktiskt sagt till min älskade att "fan kan vi inte bara ligga lite snabbt, orkar inte ligga, men det kanske funkar", han skrattade och ställde upp.. Resultatet var ju natten till idag, helt jävla värdelöst..

Men idag har han fått en av sina efterlängtade bebisar, hans nya gitarr, så ikväll "pillar" han på annat.. Men han köpte ju kanel, haha..

Svar på tråden Regelbunda värkar som avtar??? :(