Regelbunda värkar som avtar??? :(
Haha precis.. In me den bara. Do your thing!! Man är ju inte sexigast i Sverige liksom... O inte smidigast heller8)
Haha precis.. In me den bara. Do your thing!! Man är ju inte sexigast i Sverige liksom... O inte smidigast heller8)
Jag ska prata med mannen om detta sen när de är sängdax! ;) lovar att berätta hahaha.
Tänk om vi alla kommer föda på samma dag? Samma tid o allt... De skulle va coolt! Nä... Jag tror inte jag kommer bli först iaf. Känner typ nada!!!!! :((((
GRATTIS!!!! Åh va underbart!
Det lät ju helt underbart! Är så glad för din skull o såååå avis på dig!!! Gosa på nu! Kram
Jag är så redo man kan bli! Va väntar bebisen på?
min son ska böja på dagis imorgon, undrar hur det kommer gå den dagen jag ska lämna han o han gråter..fy va jobbigt det måste va!!! :(( men de gäller ju att inte visa att man själv vill gråta, eller hur?
Hej Therese! Ja hur länge kan man hålla på
Såhär, det undrar jag oxå!! Jag har hållt på till o från i 2 veckor nu... Jag har 2 veckor kvar till Bf så de kan väl hålla på 2 veckor till säkert.... Eller 4:(((( när har/hade du Bf? Första barnet?
Såg nu att du skrev när du hade Bf!! Haha sorry:D vi har iaf Bf på samma dag:D
Jag har en son på 17 månaden som kom en vecka innan Bf. Så jag har oxå hela tiden varit inställd på att denna kommer tidigare ändå... Men just nu skulle de inte förvåna mig om jag går över... Fy sjutton va jobbigt de vore!!!!
ja verkligen duktiga ni!!!
Hur går det då, får ni några värkar????
Själv sitter jag o kollar på fångarna på fortet o har precis målat tånaglarna..det var INTE lätt... vet inte hur det blev heller... hahah ... valde knall LILA färg iaf.. supersnyggt ;)