Inlägg från: pusskalas |Visa alla inlägg
  • pusskalas

Regelbunda värkar som avtar??? :(

Carolinalovetobias skrev 2011-08-13 19:27:08 följande:
    Ursch foglossning & grejer låter ingen höjdare :( Nää de e vell så, haha =) Inge roligt med en trött mamma ju :P

hehe.. Inga mer känningar annars eller? :)
    nää faktiskt inga känningar alls! satt precis o fundera på de.. jag har haft förvärkar typ varje dag då o då hur länge som helst men idag har jag inte känt nåt alls..efter natten med regelbundna värkar har jag knappt kännt nåt alls...:S
    Är inte det märkligt??
  • pusskalas
    ÖnskarHoppas skrev 2011-08-13 20:02:14 följande:
    Gud vad jag avundas dem som inte känner nåt förrän det är dags och då "vet" dem att det är på riktigt och så tar det x antal timmar och sen får dem åka till förlossningen. Själv sitter man som en padda i soffan och tolkar signaler som inte leder nånstans. SUCK!!!
    de va så sist för mig..visste direkt...så därför blev de så knäppt denna gång när de bara stanna upp :((((((
  • pusskalas

känner samma... värknatten kände jag verkligen att det var dax men nu känner jag som dig..de kan lika gärna ta veckor....buuuuuhuuuu

• pusskalas

det var fullmåne dagen efter min son föddes såg jag nu,.....

• pusskalas
    Carolinalovetobias skrev 2011-08-13 21:12:41 följande:
    Vissa säger att bebisen lugnar sig i magen dagarna innan FL. =P
    Så de kanske är något positivt får vi hoppas =)

Haha =) Vaddå letar tecken? =)
    hahahhaa jaa man letar tecken heeeeeela tiden oxå tror man att de ska hända nåt!!!
    skönt att man inte är ensam om att ha de såhär...
  • pusskalas
    Carolinalovetobias skrev 2011-08-13 21:15:36 följande:
    precis samma här! Antadligen bara förvärkar men de brände & gjorde ont i ryggen under flera timmar + att de var regelbundna men sen dess inget :(

Å inatt har de vart lugnt som graven innan så har ja knappt sovit pga. "värknatten" + SD i flera nätter..
    Så de va skönt att sova gott inatt =)

Någon som ska skjutsa på med en liten färdknäpp ikväll då? ;) haha
    vi ska på´t nu!!! haha..
    sitter i soffan o de finns INGET att se... är så jävla less...fråga nyss sambon om vi ska ha sex...han sa ja... gud va spännande... HAHAHAHAHAHAHA
  • pusskalas
    WAAC skrev 2011-08-14 03:59:43 följande:
    Nu har jag lite värkar, vattnet sipprar lite och Slemproppen har gått. Så + 17 kanske blir dagen D!
    Håller tummarna! Va spännande :D
  • pusskalas

vaknade oxå upp besviken! Känner ingenting... bara en fruktansvärd foglossning..uscha!
    men men...

hur är det med alla idag?

• pusskalas
    Carolinalovetobias skrev 2011-08-14 10:05:26 följande:
    Inget. Har sovit som en stock! vart uppe 1 gång å kissat de e nog ta mig fan rekord!! =P

Jaja de kommer när de kommer idag ska ja inte bara sitta hemma de e en sak som e säker!

Ha en bra dag alla! =D
    samma här.. har lust att göra nåt... kanske köpa nåt till bebisen..har inte fixat nåt än!!
    Kanske ska ta in vaggan, bädda o göra fint. de vore ju nåt!

Ha en bra dag du med o ni andra!
  • pusskalas
    ÖnskarHoppas skrev 2011-08-14 13:44:55 följande:
    Har tagit ett bad och ätit lite. Hjälpte inte alls. Har så ont i svanken. Skickade ut mannen och dottern på gården för att leka för jag är på så sjukt dåligt humör att jag tycker synd om dem. Skulle kunna skrika och kasta saker omkring mig känns det som. Känns liksom inte som det är på G ändå. Har haft så många falsklarm. Antar att det lägger sig snart igen. Som varje gång. Men jag är inte bitter. Neeeej då. Hahaha.
    usch din stackare!!!
    själv  känner jag ingenting så jag har väl inget att klaga på egentligen..
    känner att det trycker på men det har jag känt ganska länge.. har sprungit lite på stan idag o de enda som händer är att jag blir sjukt trött... inge mer :(

Ska till barnmorskan på onsdag nästa gång.. hoppas hon undersöker mig o säger att jag börjat öppna mig.. så gjorde hon med sonen sist o sen satte det igång :D
    Fast kanske bebisen har kommit innan dess ;D
Svar på tråden Regelbunda värkar som avtar??? :(