-
Men GRATTIS!!! Va underbart! Hoppas alla mår bra.WAAC skrev 2011-08-14 17:19:07 följande:Nu är vår lille Lucas här! Förlossningen gick toksnabbt! Heja fullmåne
-
hur långt har han att åka då?Carolinalovetobias skrev 2011-08-14 18:47:13 följande:Jaha nu får de inte bli någon bebis här inte förän Torsdag kväll då gubben har åkt till Norge nu :(
Ska bli spännande hur detta går! -
haha jag förstår det!!Carolinalovetobias skrev 2011-08-14 19:56:56 följande:Han är här på 2 h.. Men e så sur bara så nu kan bebis banne med hålla sej kvar om de inte passade att komma ut i helgen ;)
Men skönt att det inte är längre bort iaf,då hinner han ju förhoppningsvis hem om det skulle dra igång! -
läste i nån tråd att basilikate kan sätta igång..så jag gjorde en kopp nyss.. drack en o nu känner jag massa mensvärk :S det kan ju omöjligt va därför!!Carolinalovetobias skrev 2011-08-14 20:09:56 följande:Hur går det för dig då pusskalas? :P
Men man kan ju alltid hoppas... ska nog dricka en köpp till:Dhahhaa !
Så slemmisen har börjat lossna tror du..spännande..då kanske det är igång!!
Märkte aldrig med sonen att den lossnade.. hade bara väldiga flytningar på slutet o de har jag haft senaste veckan så de kanske är den. -
men de låter ju ändå som att det är nära när du har så mkt känningar!ÖnskarHoppas skrev 2011-08-14 21:18:54 följande:Jag har en miljon sd och en del gör skitont. Har haft förvärkar HEEELA dagen verkligen men det blir inte värre. Det trycker och molar i mage och rygg. Känner mig helt trött i hela magen och underkroppen. Men det kommer inte komma ut nån bebis av det inte...
Dessutom är jag på ett hemskt humör idag. Och gråter för ALLT verkligen! Jag känner mig bitter och jävlig. Hahaha! Jag är så trött på att vara gravid och detta är min sista gång så jag vill bara att bebis ska komma ut så jag slipper se ut som en elefant mer!
Jag har testat en del "hemmakurer" men inte då. Masserat brösten, masserat insidan av vaderna, färdknäpp osv. Men jag antar att det antingen inte funkar eller att kroppen inte är det minsta redo. Ska till BM på tisdag. Hon ska få undersöka mig igen så får vi se om det ger nåt resultat denna gången.
Så man måste inte se sin slemmis alltså? Förra gången kom det ut nåt blodblandat i hamstersize så jag trodde det var obligatoriskt.
Håller tummar och tår för er som känner "riktiga" grejer!
Nä man behöver inte märka att slemmisen släpper. Sista besöket hos BM med sonen undersökte hon mig o då sa hon att slemproppen lossnat, jag hade inte märkt nåt. Förutom gulaktiga flytningar under en längre tid... men upplevde aldrig att det kom ut nån klump med blod eller så. -
Nu har jag värkar igen... Får väl se om det håller i sig denna gång!!!! Gör ganska ont, kommer med 6-10 min mellanrum...
-
har en värk då o då nu...buuu!
Ibland 20-30 min.. sen va de lugnt en timme...WTF! Dumma värkar!
Har sammandragningar hela tiden.. men dom gör inte ont.. o lite molvärk nästan hela tiden..
Är så trött o vill bara sova! Länge kvar tills mannen kommer hem från jobbet :(((((( -
men åå va spännande! Önskar er all lycka!! Snart får du hålla bebisen i din famn!DuJag skrev 2011-08-15 09:41:18 följande:Det var vattnet som gick igår! Nu är vi på förlossningen för igångsättning. Nervööös!!!! :)
-
Jo jag lever... Tyvärr haha. Har nyss legat o sovit med sonen. Det regelbundna har avtagit för länge sen.. Har bara haft lite molvärk men just nu känner jag ingenting igen... Detta suger ju hästballe! Jag går in i v 38 på onsdag. Så det kan ju faktiskt dröja hur länge som helst för mig:(( tänk om jag skulle gå över 2 veckor tex...
-
de få värkar som kommer nu kommer när jag ligger still.. när jag är uppe o rör mig har jag inte fått en enda..
Betyder det förvärkar?
För annars brukar de väl va tvärtom? När jag fick värkar med sonen tog jag promenad o då blev värkarna tätare o ondare..