Inlägg från: ÖnskarHoppas |Visa alla inlägg
  • ÖnskarHoppas

Regelbunda värkar som avtar??? :(

Saranen skrev 2011-08-21 22:12:23 följande:
    Men hmm, du har väl all rätt att ha Ida på förskolan heltid (om det är de ni har henne i vanliga fall) fram tills dess att bebis är 4v gammal. Jag är själv förskollärare och jobbar på en förskola inne i stan. Tänkte för din skull att det är jobbigt att försöka roa henne när man inte är på topp själv.

Ja hade man bara fått må bra så man hade orkat bege sig ut på lite lagom äventyr så hade ju dagarna gått så mkt snabbare också.
    Det gäller först när bebis är född trodde jag? Och då får man ha den där första månaden som du säger. Kanske är värt att kolla iofs. Vår förskola blev privatiserad 1/8 så det kanske ör annorlunda då?
  • ÖnskarHoppas
    pusskalas skrev 2011-08-21 22:15:47 följande:
    För mig är det fortfarande lugnt... Har haft mkt sd idag men inget mer. Nu är jag så trött! Går o kramar kudden nu. Gonatt på er allihopa! Hoppas ni får en natt med värkar o bebis! Kram kram
    Godnatt! Vila dig till värkar nu! Kram!
  • ÖnskarHoppas
    ÖnskarHoppas skrev 2011-08-21 22:20:37 följande:
    Det gäller först när bebis är född trodde jag? Och då får man ha den där första månaden som du säger. Kanske är värt att kolla iofs. Vår förskola blev privatiserad 1/8 så det kanske ör annorlunda då?
    Hahaha insåg att jag skrev att man får ha BEBIS där första månaden. Kanske lite taskijgt att skola in den redan på väg hem från BB. Menade Ida såklart!
  • ÖnskarHoppas
    Birgers skrev 2011-08-21 22:24:01 följande:
    Jag är rätt pigg. Inga känningar men jag som många andra försöker hitta lite ont lite här och var men jag vet ju att när det väl drar igång så gör det oooont:) så natten lär bli lugn (hoppas inte).. Syns imorgon tjejer! Hoppas vi får mycket värk:)
    Nä man hoppas ju verkligen inte det! Varje morgon utan att nåt hänt är en besvikelse! Men jag hoppas er bebis kommer ut på BF!
  • ÖnskarHoppas