Regelbunda värkar som avtar??? :(
Ja hade man bara fått må bra så man hade orkat bege sig ut på lite lagom äventyr så hade ju dagarna gått så mkt snabbare också.
Sara, Ida går på Tallen. Ska nog fråga imorrn. Kan ju var abra om detta drar ut på tiden. Kanske bara några timmar till eftersom Ida blir helt galen av att vara hemma med tråkiga mig. Vill du säga var du jobbar?
Jävla skit vad ont det gör nu. Sd var 5e minut ca som gör ONT! Får nog gå upp för då lär det ge sig. Förvärkar gör ju det om man ändrar ställning för det mesta. Trött jag är på detta nu!
Nä inte gav det med sig. Och de flesta sd gör riktigt ont men det blir liksom inte värre och nu har det hållit på sen 5.30. Alltså bara förvärkar. Vill bara gråta.
Siie hur blev det för dig? Blev det skolan med dottern?
4 timmar med kraftiga sd som gjorde riktigt ont emellanåt. Ca 6-8 minuter emellan. Sen som om inget hänt var dem borta. Har fortfarande sd och det trycker lite nedåt men inte mer än så.
Grät lite förut eftersom jag känner att det kommer bli likadant som sist och då var jag så trött när det väl var dags att jag inte orkade med förlossningen riktigt. Kände mig maktlös och det som gjorde det hela ok till slut var att Ida inte tog stryk av den utdragna förlossningen. JAg är inte rädd för att föda men jag är rädd för att det ska ta en vecka igen.
Ida är ju inte på dagis idag men hon fick åka till mormor några timmar för jag har noll tålamod och känner mig som en värdelös mamma idag. Orkar inte leka med henne ju! Och gå ut och leka funkar inte heller för jag kan inte hålla samma takt som hon.