Regelbunda värkar som avtar??? :(
Vi får helt enkelt bita ihop och vänta. Jag får tänka ut någon bra överraskning åt henne ikväll så att vi kan koppla bort pinan lite :)
Hoppas det går bra för er!

Mer tryck och lite illamående och MASSOR med sd men inga värkar. Är ju inte säkert att proppen betyder nåt så jag vågar inte hoppas.
Tror inte jag orkar det. Har haft ca 80 sd idag. Skojar inte. HELT slut i musklerna!
Lugnt men har sovit som en kratta. Har fortfarande domningar i höger arm och ben. Orkar inte med detta längre snart.
Man domnar för att man råkat lägga sig på höger sida eller på rygg i sömnen. Eller såklart även med flit ibland också. Då kläms stora hålvenen av lite och orsakar domningar, stickningar och ibland en känsla av andnöd.
Det kan också vara så att domningar i armarna beror på att man har en släng av karpal tunnelsyndrom vilket betyder att även om man inte ser på utsidan att man är svullen så har det svullnat inne i handlederna runt nervflätorna och då känns det som värk eller domning/stickning.
Vi funderar också på vad vi ska göra idag. Det regnar oavbrutet sen igår eftermiddag och är i stort sett mörkt som på kvällen. Mysigt men jävligt enerverande att bara vara inne och snart har nog Ida tröttnat på mamma och pappa som inte leker hysteriskt och oavbrutet med henne. Hahaha.
Det är ett ENORMT tryck i mina sd nu. Magen är ÄNNU hårdare än förr och det köööööör ner i blygdbenet/bäckenet. Lite mer ont gör dem men inte så det betyder nåt. Det kom ut mer slemmis idag men det verkar heller inte hjälpa. SUCK!!!!!!!!!!!!!
Nu har vi varit på IKEA och ätit korv och köpt ett skohorn. Sen var vi och köpte nya dagiskläder till Ida. Sen åkte vi hem. Det ÖSREGNAR här sen ett dygn. Jag är helnöjd!
Nu är Tomas och Ida och köper lördagsgodis och sen ska vi ha gårdsfest med bostadsrättsföreningen. Dock så ska vi vara inne eftersom gården påminner om en sen ur en översvämningskatastroffilm efter allt regnande. Om inte annat så kanske jag får värkar av blotta tristessen av att umgås med grannarna. Man kan ju hoppas...
Vad har ni gjort idag då?
Då var vi hemma igen då. Började kl 16 så det räckte nu. Men det var trevligt och god mat! Och jag kände såklart mindre än innan bara för att kroppen ville jävlas. SKIT!!