RedTopaz skrev 2011-08-22 15:04:04 följande:
Heja Emsika!!! :) många som haft ont i natt! Ingen av er som känner något nu oxå förutom Emsika? Jag sover knappt men det beror på fogar och klämda revben och galla för min del. Det är kolugnt i magen nu.... Dessutom har han IGEN dragit upp sitt huvud från fixerat läge. Det här kommer dröja.... 4dgr till BF.
Kan dem dra upp huvudet?! Herregud... Man kan ju vara gravid till jul som sagt! Min bebis har inte varit fixerad helt än utan ruckbar och BM säger att alla barn inte fixerar sig. Speciellt inte andra gången då man är liksom uttöjd sen innan. Läkaren vi träffade förra veckan sa att man aldrig "läker" helt efter en förlossning. Inte ens om det så går 20 år. Så kan det gå.
Jag har badat, färgat ögonfransarna, fixat fötterna, skrubbat kroppen och så vidare. Kände mig så deppad och nersunkad så jag behövde piffa lite. Till vilken nytta vet jag inte men det känns bra!

Allid gläder det nån typ mig själv. Hahaha.
Jag har tryck och LITE onda sd men inget som är direkt värt att nämnas egentligen. Känns mer än andra dagar men det kan lika gärna vara bättre imorrn.