• pusskalas

Regelbunda värkar som avtar??? :(

jag hade regelbundna värkar från 22-01 inatt... "visste" att det var på gång för de va exakt så de startade med sonen... sen bara försvann allt o jag somna o sov hela natten... nu är allt borta:(

Nån som haft så? O hur lång tid tog de isf?

Va fan, jag skulle ju in o föda barn idag ;) Grymt frustrerande...

Känner lite smått molvärk nu men absolut inte som inatt!

• Svar på tråden Regelbunda värkar som avtar??? :(
  • Lillis2012

Ledsen å göra er besvikna men så hade jag dagligen från v28 å var in och ut på förlossningen med oförändrad tapp men det slutade med en prematur förlossning i v36+1 !! lycka till tjejer !! En sak vet man ju i alla fall säkert... Ut kommer ju bäbisarna så småningom klen tröst! Jag vet!!

• Mabaja

Hade så till och från från v 38. Var övertygad flera ggr. 41+3 kom dottern!

• Carolinalovetobias

Har sovit jättebra inatt! Gott behövde de. Kroppen har varit coollugn. :/ jaja, känns som ja bara har vart hemma de senaste å väntat på att de ska dra igång men de får de bli slut på nu. Ska göra allt va ja känner för för nu e de inte roligt när kroppen håller på så här :( känns som från början så räknade ja med att gå över för att man är förstföderska å allt de där men sen bm sa så i onsdags så känns minuterna som timmar när de inte händer något :( pusskalas är detta ditt första barn?

• pusskalas

jag har bestämt mig!
    Jag skiter i de här... ska inte föda längre!! Ska ut o leka med min stackars son som tycker att jag är världens tråkigaste mamma=(

*BITTER*

• 2020

Ha ha här är en till dom skiter i att föda efter en falsk natt :). Skall ut till Greenwich i dag och mysa med alla barnen och min mamma och pappa som är här på besök :). Skall försöka att inte tänka på att jag är gravid idag (även ifall mina mörkar ringar under ögonen och den något stora magen avslöjar mig)

• WAAC

Pusskalas- med första 13 dagar och andra 9 dagar. Bm sa hela tiden att jag nog skulle gå över men att man oftast föder innan 42 veckor. Men icke sa nicke,!

• pusskalas

nu blir de promenix 5 km..undrar om jag ens orkar det! va längesen jag gick den rundan,,, får väl ringa taxi i värsta fall hahhaha

• Carolinalovetobias
    pusskalas skrev 2011-08-13 14:04:12 följande:
    nu blir de promenix 5 km..undrar om jag ens orkar det! va längesen jag gick den rundan,,, får väl ringa taxi i värsta fall hahhaha
    Hahaha =) Vilka bilder jag får fram i huvudet pusskalas =)

Själv så har jag inte vågat gå utanför dörren idag :( Diarren gör mig tokig bara rinner ur mig & kommer jättehastigt så ja får mer eller mindre SPRINGA in på toa :(

Men nu har jag druckit proviva och tycker magen faktiskt kanske har lugnat sig lite :) Får hoppas de e på så vis så ja också vågar ta en liten promenad senare..

Har iaf fått greja lite inne idag gott å få gjort ngt iaf! =)
  • ÖnskarHoppas
    Carolinalovetobias skrev 2011-08-13 17:22:27 följande:
    Tänkte bara påminna att det e fullmåne inatt ;)

Hitta den här tråden nämnligen! www.familjeliv.se/Forum-2-13/m42186224-1.html

Får väll se hur många utav oss som de stämmer på ;) hehe!!
    OH OH OH!!! Nu blev jag hoppfull!. Igen... Hahaha. TÄNK om det kunde funka!
Svar på tråden Regelbunda värkar som avtar??? :(