• pusskalas

Regelbunda värkar som avtar??? :(

jag hade regelbundna värkar från 22-01 inatt... "visste" att det var på gång för de va exakt så de startade med sonen... sen bara försvann allt o jag somna o sov hela natten... nu är allt borta:(

Nån som haft så? O hur lång tid tog de isf?

Va fan, jag skulle ju in o föda barn idag ;) Grymt frustrerande...

Känner lite smått molvärk nu men absolut inte som inatt!

• Svar på tråden Regelbunda värkar som avtar??? :(
  • Carolinalovetobias

Hehe :) enligt min granne som är gammal bm så säger skrocken att vattnet brukar gå när de är fullmåne.

Ja vem vet? Om fullmåne kan påverka havet så varför inte? ;)

• pusskalas

promenaden överlevde jag o har även sprungit på ikea på eftermiddan :DKänner mig nästan lite stolt över mig själv :P
    Men  nu är jag TRÖTT, GRINIG o vill bara att mannen kommer hem från jobbet o tar över sonen.... Eftersom jag är trött o tråkmamma nu så gör sonen ALLT för att få min uppmärksamhet..typ klättrar upp på köksbordet, kastar saker på golvet...kastar jord från blomlådor, skriker....Ja ni vet....
    han får man inte vila för om man säger så... vilket iofs är bra ;)

Nu håller vi tummarna för att de där me fullmåne stämmer:DWihoo

• Carolinalovetobias
    pusskalas skrev 2011-08-13 18:15:37 följande:
    promenaden överlevde jag o har även sprungit på ikea på eftermiddan :DKänner mig nästan lite stolt över mig själv :P
    Men  nu är jag TRÖTT, GRINIG o vill bara att mannen kommer hem från jobbet o tar över sonen.... Eftersom jag är trött o tråkmamma nu så gör sonen ALLT för att få min uppmärksamhet..typ klättrar upp på köksbordet, kastar saker på golvet...kastar jord från blomlådor, skriker....Ja ni vet....
    han får man inte vila för om man säger så... vilket iofs är bra ;)

Nu håller vi tummarna för att de där me fullmåne stämmer:DWihoo
    Hehe.. Ja de kanske är på både gott & ont att han håller igång dig :) hehe.. =) Det återstår att se :D
    Ja nu får vi hoppas på att denna "skrock" stämmer :) Hoppet är ju de sista som överger en!
  • pusskalas
    Carolinalovetobias skrev 2011-08-13 18:23:05 följande:
    Hehe.. Ja de kanske är på både gott & ont att han håller igång dig :) hehe.. =) Det återstår att se :D
    Ja nu får vi hoppas på att denna "skrock" stämmer :) Hoppet är ju de sista som överger en!
    ja precis.. Har väldigt ont... foglossning pga att jag rör mig för mkt..men va ska man göra.. har man en vild o tokig ettåring med jordens all energi, så har man inte så stort val.. haha
  • Carolinalovetobias

Ursch foglossning & grejer låter ingen höjdare :( Nää de e vell så, haha =) Inge roligt med en trött mamma ju :P

hehe.. Inga mer känningar annars eller? :)

• pusskalas
    Carolinalovetobias skrev 2011-08-13 19:27:08 följande:
    Ursch foglossning & grejer låter ingen höjdare :( Nää de e vell så, haha =) Inge roligt med en trött mamma ju :P

hehe.. Inga mer känningar annars eller? :)
    nää faktiskt inga känningar alls! satt precis o fundera på de.. jag har haft förvärkar typ varje dag då o då hur länge som helst men idag har jag inte känt nåt alls..efter natten med regelbundna värkar har jag knappt kännt nåt alls...:S
    Är inte det märkligt??
  • ÖnskarHoppas

Gud vad jag avundas dem som inte känner nåt förrän det är dags och då "vet" dem att det är på riktigt och så tar det x antal timmar och sen får dem åka till förlossningen. Själv sitter man som en padda i soffan och tolkar signaler som inte leder nånstans. SUCK!!!

• pusskalas
    ÖnskarHoppas skrev 2011-08-13 20:02:14 följande:
    Gud vad jag avundas dem som inte känner nåt förrän det är dags och då "vet" dem att det är på riktigt och så tar det x antal timmar och sen får dem åka till förlossningen. Själv sitter man som en padda i soffan och tolkar signaler som inte leder nånstans. SUCK!!!
    de va så sist för mig..visste direkt...så därför blev de så knäppt denna gång när de bara stanna upp :((((((
  • ÖnskarHoppas

Luras på det där sättet!! Fy kroppen! Jag avskyr verkligen detta. Känns liksom inte som om det kommer komma igång på veckor! Det är bara en känsla jag har. För mig alltså. För dig vet jag inte.

• ÖnskarHoppas

Hahaha, jag kollade just på månkalendern för september 2008 när vår dotter föddes. Hon föddes den 21a men värkarna, latensfasen visade det sig senare, startade den 15e. Guess what? Fullmåne då... Tog alltså nästan en vecka innan hon föddes men det hade många förklaringar visade det sig så det betyder inte att det inte kommer gå fortare nu ju!

Svar på tråden Regelbunda värkar som avtar??? :(