• pusskalas

Regelbunda värkar som avtar??? :(

jag hade regelbundna värkar från 22-01 inatt... "visste" att det var på gång för de va exakt så de startade med sonen... sen bara försvann allt o jag somna o sov hela natten... nu är allt borta:(

Nån som haft så? O hur lång tid tog de isf?

Va fan, jag skulle ju in o föda barn idag ;) Grymt frustrerande...

Känner lite smått molvärk nu men absolut inte som inatt!

• Svar på tråden Regelbunda värkar som avtar??? :(
  • pluppfamiljen

Samma sak hände för mig flera gånger... Men så fort jag börjar göra mig redo för att åka in eller kommer in och tar på mig ctg banden så försvinner värkarna. Gråter

Blivande 6 barns mamma
  • ÖnskarHoppas

Har tagit ett bad och ätit lite. Hjälpte inte alls. Har så ont i svanken. Skickade ut mannen och dottern på gården för att leka för jag är på så sjukt dåligt humör att jag tycker synd om dem. Skulle kunna skrika och kasta saker omkring mig känns det som. Känns liksom inte som det är på G ändå. Har haft så många falsklarm. Antar att det lägger sig snart igen. Som varje gång. Men jag är inte bitter. Neeeej då. Hahaha.

• pusskalas
    ÖnskarHoppas skrev 2011-08-14 13:44:55 följande:
    Har tagit ett bad och ätit lite. Hjälpte inte alls. Har så ont i svanken. Skickade ut mannen och dottern på gården för att leka för jag är på så sjukt dåligt humör att jag tycker synd om dem. Skulle kunna skrika och kasta saker omkring mig känns det som. Känns liksom inte som det är på G ändå. Har haft så många falsklarm. Antar att det lägger sig snart igen. Som varje gång. Men jag är inte bitter. Neeeej då. Hahaha.
    usch din stackare!!!
    själv  känner jag ingenting så jag har väl inget att klaga på egentligen..
    känner att det trycker på men det har jag känt ganska länge.. har sprungit lite på stan idag o de enda som händer är att jag blir sjukt trött... inge mer :(

Ska till barnmorskan på onsdag nästa gång.. hoppas hon undersöker mig o säger att jag börjat öppna mig.. så gjorde hon med sonen sist o sen satte det igång :D
    Fast kanske bebisen har kommit innan dess ;D
  • Sofiapers

Ville bara hoppa in och säga Lycka till alla! Jag är i vecka 38+0 imorgon och kommer att snittas imorgonbitti

• ÖnskarHoppas
    Sofiapers skrev 2011-08-14 16:35:26 följande:
    Ville bara hoppa in och säga Lycka till alla! Jag är i vecka 38+0 imorgon och kommer att snittas imorgonbitti
    OH! Vad kul! Eller ja du vet vad jag menar. Du får träffa bebis! Lycka till!
  • Hillbillie

Trist med förvärkar...Råkade ut för samma med min tredje. Jag ringde hem mannen för jag hade regelbundna värkar, men de avtog och det slutade med att han fick åka tillbaks till jobbet. Sen fick jag vänta nästan en vecka innan det blev allvar...hoppas du slipper vänta lika länge.

• WAAC

Nu är vår lille Lucas här! Förlossningen gick toksnabbt! Heja fullmåne

• Sofiapers
    ÖnskarHoppas skrev 2011-08-14 16:46:27 följande:
    OH! Vad kul! Eller ja du vet vad jag menar. Du får träffa bebis! Lycka till!

Jo det är kul! Har själv valt planerat snitt den här gången.

Tack så mycket 
  • ÖnskarHoppas
    WAAC skrev 2011-08-14 17:19:07 följande:
    ÅH GRATTIS!!! Gick verkligen supersnabbt!
  • pusskalas
    WAAC skrev 2011-08-14 17:19:07 följande:
    Men GRATTIS!!! Va underbart! Hoppas alla mår bra.
Svar på tråden Regelbunda värkar som avtar??? :(