• pusskalas

Regelbunda värkar som avtar??? :(

jag hade regelbundna värkar från 22-01 inatt... "visste" att det var på gång för de va exakt så de startade med sonen... sen bara försvann allt o jag somna o sov hela natten... nu är allt borta:(

Nån som haft så? O hur lång tid tog de isf?

Va fan, jag skulle ju in o föda barn idag ;) Grymt frustrerande...

Känner lite smått molvärk nu men absolut inte som inatt!

• Svar på tråden Regelbunda värkar som avtar??? :(
  • pusskalas

känner samma... värknatten kände jag verkligen att det var dax men nu känner jag som dig..de kan lika gärna ta veckor....buuuuuhuuuu

• pusskalas

det var fullmåne dagen efter min son föddes såg jag nu,.....

• Carolinalovetobias
    pusskalas skrev 2011-08-13 19:51:19 följande:
    nää faktiskt inga känningar alls! satt precis o fundera på de.. jag har haft förvärkar typ varje dag då o då hur länge som helst men idag har jag inte känt nåt alls..efter natten med regelbundna värkar har jag knappt kännt nåt alls...:S
    Är inte det märkligt??
    Vissa säger att bebisen lugnar sig i magen dagarna innan FL. =P
    Så de kanske är något positivt får vi hoppas =)

Haha =) Vaddå letar tecken? =)
  • Carolinalovetobias
    pusskalas skrev 2011-08-13 21:06:28 följande:
    känner samma... värknatten kände jag verkligen att det var dax men nu känner jag som dig..de kan lika gärna ta veckor....buuuuuhuuuu
    precis samma här! Antadligen bara förvärkar men de brände & gjorde ont i ryggen under flera timmar + att de var regelbundna men sen dess inget :(

Å inatt har de vart lugnt som graven innan så har ja knappt sovit pga. "värknatten" + SD i flera nätter..
    Så de va skönt att sova gott inatt =)

Någon som ska skjutsa på med en liten färdknäpp ikväll då? ;) haha
  • Metalmom

Så hade jag med båda barnen...sas att jag har lång latensfas. Jag blev till slut igångsatt med båda barnen. Lång latensfas suger.

• pusskalas
    Carolinalovetobias skrev 2011-08-13 21:12:41 följande:
    Vissa säger att bebisen lugnar sig i magen dagarna innan FL. =P
    Så de kanske är något positivt får vi hoppas =)

Haha =) Vaddå letar tecken? =)
    hahahhaa jaa man letar tecken heeeeeela tiden oxå tror man att de ska hända nåt!!!
    skönt att man inte är ensam om att ha de såhär...
  • pusskalas
    Carolinalovetobias skrev 2011-08-13 21:15:36 följande:
    precis samma här! Antadligen bara förvärkar men de brände & gjorde ont i ryggen under flera timmar + att de var regelbundna men sen dess inget :(

Å inatt har de vart lugnt som graven innan så har ja knappt sovit pga. "värknatten" + SD i flera nätter..
    Så de va skönt att sova gott inatt =)

Någon som ska skjutsa på med en liten färdknäpp ikväll då? ;) haha
    vi ska på´t nu!!! haha..
    sitter i soffan o de finns INGET att se... är så jävla less...fråga nyss sambon om vi ska ha sex...han sa ja... gud va spännande... HAHAHAHAHAHAHA
  • Carolinalovetobias
    pusskalas skrev 2011-08-13 21:33:55 följande:
    vi ska på´t nu!!! haha..
    sitter i soffan o de finns INGET att se... är så jävla less...fråga nyss sambon om vi ska ha sex...han sa ja... gud va spännande... HAHAHAHAHAHAHA
    Haha, =) Ska också ge det ett försök sedan ;)
    *thihihihi* .. Vad gör man inte? ;)

Vill att de drar igång nu för annars åker gubben till Norge imorn kväll å jobbar fram tills Torsdag :( BLÄ :(
    Drar de igång under veckan sticker han ju såklart men vore gott att ha han hemma när de drar igång men men., de e ju inget en kan styra över tyvärr :(
  • DuJag

Verkar som det är lika stilla hos er som här :(
    Har hemska regelbundna värkar när jag sitter upp. Men så fort jag lägger mig ner försvinner dom!! Konstigt! Dom gör så ont att jag måste andas genom dom, men sen är dom bara borta.... Suck!

Båda mina barn är födda samma dygn som det varit fullmåne. Dock har inte vattnet gått av sig självt på någon av dem. Vi får väl se om den här kan följa samma mönster. Svårt att tänka mig det dock. Om 1 timme och 40 minuter är jag på övertid för första gången i mitt liv. Suck!

• WAAC

Nu har jag lite värkar, vattnet sipprar lite och Slemproppen har gått. Så + 17 kanske blir dagen D!

Svar på tråden Regelbunda värkar som avtar??? :(