Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 14:54:49 följande:
    Nej mannen är inte överdrivet snygg, det håller jag med om. Men om jag måste välja mellan honom och de gulligullpojkar du och Rose suktar efter (puss!!!) väljer jag honom.
    ahhahaha tur för mig och Rose då Kan vi slåss själva eller slåss, hon har ju redan en. Så jag får fortsätta kriga med mina väderkvarnar och se viktig ut.

Bara en tanke här, men för min del spelar ju min personliga erfarenhet in, de som verkligen sett mest gulliga och pojkaktiga ut har varit de som är brutalast när det väl gäller. I sista änden är det ju ändå drag i personligheten som avgör och en man kan vara hur vacker som helst, så man får tårar i ögonen, men om han öppnar munnen och är helt pantad så går han ju bort ändå för min del.

Jag är mer för detaljer, kan vara allt från vackra ögon, till händer, nått ärr som ger utseendet karaktär, ja lite vad som ihop med personligheten då som avgör.
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 14:59:49 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 14:54:49 följande:
    Nej mannen är inte överdrivet snygg, det håller jag med om. Men om jag måste välja mellan honom och de gulligullpojkar du och Rose suktar efter (puss!!!) väljer jag honom.
    Och återigen, visst är det väl tur att vi tycker olika!? Så tråkigt och opraktiskt det vore annars!!!
    Ja världen hade varit trist! Vi hade dessutom förlorat stort på det, för vi hade inte fått något som helst hum om andras värld eller tänk och stagnerat hela högen för ingen hade haft någon vidare personlig utveckling att tala om.
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 14:59:57 följande:

Mmm hur orkar du laga sån mat. Jag känner mig som en hejjare som kokat pasta och funderar på att göra nån pastasallad

Ser verkligen jättegott ut OCH jag älskar MAT!!!!!!
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 15:02:34 följande:
    Jag ignorerar för fullt vad ni diskuterar. Ni skulle få en hel annan bild av mig om jag öppnade min käft....
    Får vi inte det varje gång du öppnar din käft och ditt hetsiga humör ploppar ut Drömmer

• HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 15:07:45 följande:
    Hahaha...

Ok men kom igen, hur känner du i åldersfrågan?   
    Ja hur känner du Rose? Ny blev ju jag sjukligt nyfiken också
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 15:05:17 följande:
    Jag tror iofs inte att åldern är det viktigaste om man ska hitta någon att leva med, då är det nog i slutändan helst andra saker om är viktigast. Men du, om du går ut och klipper gräsmattan så kanske du gör ett fynd? Du vet, rå om sin trädgård och sådär?
    Hahhaha ja joo alltså, när jag gör det så brukar resultatet bli att mina grannar (männen också kommer ut och klipper gräset. Nu har min klippare pajjat och jag köpte en handgräsklippare men det är för högt det bara går inte. Känns lite som max otur när både klippare och trimmer bara lägger ner!

Nä jag satsar på sola rumpan nästa sommar när de bygger ut 45 ordentligt, som de ser ut nu står det mest still iaf vid den delen jag bor
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 15:12:45 följande:
    Du har så rätt så!
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 15:10:05 följande:
    Mmm hur orkar du laga sån mat. Jag känner mig som en hejjare som kokat pasta och funderar på att göra nån pastasallad

Ser verkligen jättegott ut OCH jag älskar MAT!!!!!!
    Och pastasallad är ju grymt! I med lite av varje, på nån bra dressing och lite tsatziki till sen är man hemma! Räddat många luncher!
    Tänkte göra nån röra med gräddfil och kryddor och kasta ner lite olika paprika och annat och sen i med pasta och vips så har man alt i ett.

Men så kom jag på att jag var sugen på kött och hade gärna velat ha tonfisk men det hittar jag ingen, så nu står det helt still i bollen, för de enda kött jag har i kylen just nu är fläsk och bacon och det känns inte passande alls Obestämd
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 15:14:15 följande:
    Absolut.
    För mig är humor enormt viktigt, jag gillar män som vågar vara lite galna, göra lite knäppa saker, men samtidigt har ett djup och en självinsikt som slår det mesta...som har en livserfarenhet som gör att han kan förstå mig och relatera till hur jag känner.
    Gillar kreativa män, hatar torra män...

Utseendemässigt håller jag med dig, angående detaljerna. Han blir vacker när han känner sig själv...   
    Ja de ena måste inte utesluta det andra. Klarar heller inte av för torra för allvarliga människor, oavsett kön, jag klarar inte vara vän med en sån i längden heller.

Tror det var det som fick mig fast för tösens pappa, fast han var yngre så var han så mkt tryggare i sig själv än vad jag var just då, så lugn och ändå var han helt jävla skönt galen också, men alltid säker på vem han var och är.

De flesta människor blir vackra om de känner sig själva och har bra personligheter, även om det alltid kommer finnas folk som är mer estetiskt vackra och sånna som blir ideal för vad skönhet är.
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 15:16:28 följande:
    Jag är van och jag älskar att laga mat.
    gjorde jag med innan, men så bodde jag med en man som lagade mat i 4 år till mig och sen hittade jag aldrig tillbaka dit, så fast jag levt själv i 4 år efter det så får jag helt enkelt inte ihop det i köket längre. Vi överlever, men thats it verkligen.
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 15:17:26 följande:
    Låna en av grannmännen? Spela på din kvinnlighet så kanske de tom klipper åt dig! Sola rumpan är bra. Mindre bra när svägerska och svåger kommer på oanmält besök, nu kan jag aldrig skämta om nudistbad igen... Skrikandes
    hahahahhah

Tror att deras fruar typ eldar upp mig på bål om jag skulle göra nått sånt. Bara par här och så jag en förvirrad singel mamma. Jag är helt ärligt tacksam för att det ens går att prata med några av dem och för att ingen verkar ta illa upp när jag går runt i kalsonger och linne och grejar i trädgården. So far so god!

Psst bada naken är gott tycker jag, fast kanske inte på en nudiststrand då
Svar på tråden Trash-tråden