-) Jag tycker bägge har sin charm, de är lite så jag ser det som två olika nästan OCH efter jag började göra den och hittade kanel så har jag typ kanel i alla köttfärsmat och grytor
Jag som är uppväxt på svensssonvis där man bara har det i kanelbullar och på risgrynsgröt typ
Åh, det var länge sen jag åt ostbågar och cola....Njut.
I will!!!! BLir nog bok som sällskap så jag kan försvinna in i drakarnas värld en stund. Japp fantasy och denna författare är banne mig grym och inte riktigt som alla andra.
Jag duschar en gång på morgonen innan jag ska till jobbet, en gång när jag kommer hem från jobbet och en gång innan jag ska lägga mig. Tränar jag därimellan så duschar jag efter det också.
Tvätta mellan benen gör jag varje gång jag går på toa. Har ju en sån där "Blattedusch" inne i toaletten.
Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 21:24:43 följande:
Japp, samma här. Tror vi diskuterat detta förut.
Folk dissar då och säger "meh - dina slemhinnor tar stryk, din hud blir torr och du får typ svamp" men nej. Ingendera!
Tvättar mig också med vatten efter varje toabesök och är hur mjuk och len som helst...
Jag tror att det där är så olika, jag har aldrig haft problem med mitt underliv alls. Inte ens när jag verkligen bodde i duschen och själv trodde jag skulle tvätta ihjäl mig.
Innan vi köpte en sån så hade vi en "blomvattnare"? som jag tvättade mig med. Känner mig inte ren om jag inte tvättar mig med vatten efteråt.
helt underbart...tråden har det perfekta namnet!
Puss på er!!
PS:
spolar ni hårt eller mjukt?
torkar ni med papper efter eller låter självtorka?
Hahha jag som inte har nån bidè spolar inte alls eller sällan. Men jag tvättar mig med våtservetter efter varje toabesök, annars blir jag galen eller känner mig grymt äcklig. Precis som jag tvättar händerna efter varje toabesök och skrubbar med nagelborste.
Som NG har jag en handduk enbart menad att torka torrt med. Däremot så verkar många svenska anse att man är en ailien bara för att man tvättar underlivet efter varje toabesök OCH själv undrar jag vad det är för fel på dom som inte gör det
Jag spolar men sen vet jag inte om det hårt eller mjukt. Jag torkar med papper, blir ju annars knas med blöta trosor.
Har för mig att handdush i toaletter i Frankrike är rätt vanlig också men jag kan ha fel.
Kommer ihåg att första gången vi åkte till turkiet så berättade en som jobbade på hotellet att en svensk försökte duscha med handtvätten och trodde att det var det som var den vanliga duschen. Han hade då gått ner till receptionen, skrikit och gapat att skandinavier minsann inte är lika korta som Turkar och att man borde tänka på det när man har duschen så lågt. skrattade så jag håll på att kissa på mig.
När du säger tistel får det mig att tänka på mistel, under den kan man kyssa tomten!
ahhahahah men kyssar är ju mysiga. Min tistel, tja är taggig och ett jävla ogräs, alltså väldigt lik mig, dessutom är tistlar ofta inte önskade, så ja klockrent för mig då alltså.
VI kan ju inte hångla raring, jag gillar också olika på min facebook