Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Trash-tråden

I Blackrose I skrev 2011-08-28 15:15:04 följande:
    Hehe, du får sikta in dig på armenier. *Tipsar*

Håller med om allt. För mig är ögon viktigast och sen händer. Ja, jag vet att jag låter knas men killen måste ha stora händer.

Absolut är personlighet viktigt också men det tillsammans med ett utseende är ultimatum.
    För min del måste de inte vara dasslock, men dock större än mina, inte så svårt egentligen eftersom jag har för jävla små händer, tror de är därför jag överkompenserar med sjukt långa naglar!

Jag försöker verkligen avhålla mig från att inte döma efter utseende utan person, men ändå måste det ju liksom finnas något i utseendet som jag uppfattar som tilltalande, så det känns som världens jävla dubbelmoral.
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 15:18:52 följande:
    Nej nu ska jag storhandla!
    Lycka till!

Fick gjort det i fredags och jag bara hatar att handla.
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 15:22:48 följande:
    Men bacon funkar, knaperstek det. Men då kanske inte gräddfil och kryddor är så bra till iofs... Kanske typ fetaost och solt. tomater? Oliver? Paprika - gott!
    Hackade till paprika, gul och röd, gurka och tomater, lite lök och hackade i jordnötter. Steker fläsk, hårt! och så pastan till det. Nå det är mat iaf
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 15:19:40 följande:
    Nej, maken.
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 15:11:17 följande:
    Får vi inte det varje gång du öppnar din käft och ditt hetsiga humör ploppar ut Drömmer
    OskyldigSkrattandeMin första riktiga pojkvän som jag hade en seriös förhållande med var min gymnasielärare (Närmare 37år gammal). Den äldsta jag har haft sexuellrelation med var 45år (Jag var 19år). Räcker det? Skäms
    WOW. För mig är det helt obegripbart, men jag har liksom aldrig varit attraherad av någon som är så mkt än äldre än mig. Min syrras sambo är 18 år äldre än henne och 12 år äldre än mig och jag hade nog lagt benen på ryggen om en man på 45 raggat på mig idag och då är jag ändå 31 nu.
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 15:32:31 följande:

Jag sa ju att ni skulle ändra synen om mig. Skäms

Never, jag dömer dig enbart efter hur du är gentemot mig.
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 16:06:52 följande:
    Drömmer Inlägget ovan - snygga siffror!
    Skål
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 16:07:20 följande:
    Bara man blir mätt så!
    Det tror jag nog vi blir.
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 16:14:31 följande:
    Ålder är bara en siffra.

Men jag tänder på människor som har en grundtrygghet i sig själva och en självförtroende som inte är baserat på till exempel utseende utan kanske hellre kunskap. Även om en 25-åring kan vara hur sexig som helst så känner jag ofta att det fattas lite "botten". Faan, vad jag svamlar och generaliserar. Jag erkänner - jag har en hangup bara!!!
    Man måste få svamla och generalisera, grovt!

Visst är det som du skriver, ålder är bara siffror. Men jag letar inte efter en "äldre" man aktivt då, låter bättre va? Sen alltså skulle jag möta någon och jag diggar honom och de visar sig att han är 45, tja då är det ju liksom ändå redan för sent. Men en smart man skulle inte pressentera sig som hej jag heter Ove och är 45 år *poff* så är jag borta, jag ger det liksom inte ens en chans. Jag klarar inte män som ser eller uppför sig gubbig, de spelar ingen roll om de är 25 eller 45, det bara fungerar inte.

Jag tror och notera nu tror, att detta hänger ihop med de övergrepp jag blev utsatt för som barn, av gubbar och just därför bara jag liksom inte klarar av det. Allt annat som hade en inverka eller påverkan på min vardag, mina livsval har jag fått bort, men inte det där.
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 16:16:33 följande:
    Singelmamma är ett hårt liv har jag förstått. Tror att många mammor i parförhållande upplever singelmamman som ett hot (istället för en tillgång som jag brukar se det! )

Nude is tha shit. Men helst på en öde strand.
    Ja kanske är det så. fast jag "var" ett hot när jag var sambo också tydligen enligt en del. Själv orkar jag helt ärligt inte bry mig eller tänka, jag pratar med alla, jag är lika öppen eller tillsluten med alla oavsett kön och någon upptagen man har jag helt ärligt aldrig varit intresserad av, inte ens när jag möter en intressant man som visar sig vara upptagen är jag intresserad. Varför skulle jag liksom vara nöjd med att vara nån nr 2 när jag kan vara någon annans nr 1.

Japp öde strand eller i ringa sällskap.Solig
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 16:33:44 följande:
    Du har alldeles säkert rätt i din teori om varför du reagerar som du gör på just "äldre" män. Och jag beklagar det du varit utsatt för, det ska ingen människa behöva genomlida.

Om jag skulle vara singel och leta efter en potentiell livspartner (för det är stooor skillnad på att hitta en sådan och att bara hitta nån att ha lite kul eller ha sex med) så vet jag inte alls hur jag skulle tänka. Jag skulle alldeles säkert vara alldeles för fördomsfull och dömma ut folk för tidigt. Inte alls vara frisinnad och ge alla en chans!
    Nej det skall ingen behöva. fast för just min del är det rätt lugnt, jag lever, jag står här och jag kna njuta ssex, så jag känner mig lyckligt lottad, för de lyckades inte förstöra en så viktig del av livet för min del. Jag var ett offer och idag är jag en helt vanlig kvinna då.

Hitta nån att ha sex med är ju tja inte så svårt. Hitta någon man vill ha sex med fler än en gång, många gånger, kan umgås med bla bla kan vara svårare.

Egentligen letar jag inte. Men jag kunde önska att kärleken bara slog mig i huvudet en dag För jag är alldeles för dum för att fatta om eller när någon är intresserad och behandlar alla som mina vänner och det försvårar säkert en del.

Nu är vår middag klar, dags att duka och äta, är såååå hungrig!
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 16:36:13 följande:
    Det är dom enda jag haft så varit för gamla. Han som var min gymnasielärare var jag tokkär i. Jag älskade honom av hela mitt hjärta och vi flyttade till och med ihop (Lång historia). Att han var 20år äldre än mig vr ingenting jag tänkte på utan det var hela han jag föll för. En underbar personlighet. Han var rar, snäll, omtänksam, älskvärd, en god lyssnare, romantisk, intelligent och så hade han så vackra gråblåaögon.

Ålder har jag aldrig brytt mig om. Faktiskt. Jag har nobbat folk pågrund av detaljer i utseendet som jag inte kunde med men aldrig pågrund av ålder.
    Det är ju helheten som räknas, vad man är var för sig och vad man är och kan uppnå ihop, är man kär så är man, älskar man så gör man. Om jag älskar så kan jag utan tveka kapa av mig ena armen i ett blink. Jag är sjukt jävla lojal och jag slåss stenhårt för det jag tror på, sen om det är bästa mat för barn, handikappades rätt till hjälp eller mannen som får mig att må bäst, spelar ingen roll, tror jag på något så är det värt att slåss för eller så fungerar jag som människa iaf.
Svar på tråden Trash-tråden