Yoyna skrev 2011-08-28 16:33:44 följande:
Du har alldeles säkert rätt i din teori om varför du reagerar som du gör på just "äldre" män. Och jag beklagar det du varit utsatt för, det ska ingen människa behöva genomlida.
Om jag skulle vara singel och leta efter en potentiell livspartner (för det är stooor skillnad på att hitta en sådan och att bara hitta nån att ha lite kul eller ha sex med) så vet jag inte alls hur jag skulle tänka. Jag skulle alldeles säkert vara alldeles för fördomsfull och dömma ut folk för tidigt. Inte alls vara frisinnad och ge alla en chans!
Nej det skall ingen behöva. fast för just min del är det rätt lugnt, jag lever, jag står här och jag kna njuta ssex, så jag känner mig lyckligt lottad, för de lyckades inte förstöra en så viktig del av livet för min del. Jag var ett offer och idag är jag en helt vanlig kvinna då.
Hitta nån att ha sex med är ju tja inte så svårt. Hitta någon man vill ha sex med fler än en gång, många gånger, kan umgås med bla bla kan vara svårare.
Egentligen letar jag inte. Men jag kunde önska att kärleken bara slog mig i huvudet en dag

För jag är alldeles för dum för att fatta om eller när någon är intresserad och behandlar alla som mina vänner och det försvårar säkert en del.
Nu är vår middag klar, dags att duka och äta, är såååå hungrig!