• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-12-06 13:51:06 följande:
    NG?

Jag drömde om dig och en annan medlem som jag inte vill skriva ut namnet på för en stund sen (Du vet vem jag menar). Har stressat hela dan idag inför matlagningen ikväll och la mig i badkaret för en stund sen i varm vatten och somnade tydligen en kort stund. Tack för massagen men du fick rejäl med stryk av den andra.

Goddag  på er alla Kyss
    Men åh du måste ju berätta mer!

Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-06 13:53:09 följande:
    Och, Agri, NG! Om ni nån enda gång kunde sköta er!!! Oanständiga kvinnor!

Och, sluta överlåta undersökningar som du vet att jag klarar bättre på andra!

Agri... Shame on you!

NG. Vet inte vad du gjort idag men nått snuskigt är det säkert!

Nu ska jag jobba mer å tänka mindre. Vem tar hand om mig ikväll?
    Hahaha you wish.

Jag ägnar mig inte åt snusk.
    Hoppas du är duktig på jobbet. För mig går det sådär.

Eau de Salope
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-06 13:45:29 följande:
    Kudden är på plats.

Vill du att jag särar lite på benen med?  
    Duktig flicka som underlättar undersökningen.

Appropå inget så kom jag just att tänka på att jag är amatör-speleolog också vid sidan om mina andra intressen.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-06 13:54:30 följande:
    Men åh du måste ju berätta mer!

Jag låg på soffan i drömmen och när jag öppnade ögonen så stod du i vardagsrummet. Du kom fram och satte dig så att jag fick ha mitt huve på din knä och började massera nacke och huvudet på mg (Som för övrigt skulle behöva massage just nu). Sen klädde du av mig och började massera ryggen. Hur skön som helst men så uppenbarade sig du-vet-vem och helt hysterisk gapa och skrika om att du har lämnat henne och en massa annat och gav sig på dig. Vaknade och var helt borta några sekunder om var jag befann mig. Puss.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-12-06 13:58:10 följande:
    Jag låg på soffan i drömmen och när jag öppnade ögonen så stod du i vardagsrummet. Du kom fram och satte dig så att jag fick ha mitt huve på din knä och började massera nacke och huvudet på mg (Som för övrigt skulle behöva massage just nu). Sen klädde du av mig och började massera ryggen. Hur skön som helst men så uppenbarade sig du-vet-vem och helt hysterisk gapa och skrika om att du har lämnat henne och en massa annat och gav sig på dig. Vaknade och var helt borta några sekunder om var jag befann mig. Puss.

Hahaha henne?
    En kvinna? 
    Eau de Salope
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-06 13:49:09 följande:
    PM: hur tror du han reagerade?
    Och jag borde väl snarare belönas för mitt utmärkta beteende.
    Beror sig på om han är närsynt eller ej. Men annars gissar jag att han började gör lite väl långa konstpauser kanske.

Utmärkt beteende? Om det nu hade varit jag som var föreläsaren så hade det kanske kunnat belönats ja. Tror jag skall hålla en föreläsning för dig om hur fina flickor bör bete sig och vad man borde göra med de som inte är det.
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-06 14:00:34 följande:
    Hahaha henne?
    En kvinna? 
    En upprörd svärmor.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-06 14:00:34 följande:
    Hahaha henne?
    En kvinna? 
    Ja. Inboxar. Mycket skum dröm och jag är tokig i drömtydningar men den här är liksom What?!
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2011-12-06 13:38:15 följande:
    Det är inte ens en scen, han står rakt framför. En stackars korrekt engelsman som numera stammar.
    Är det Mr Bean?
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Agridulce

Haha, nej Aynrand. En alldeles vanlig, prydlig, korrekt och numera lätt generad engelsman.