Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-01-31 12:28:55 följande:
    Bestraffnings-systemet. Definitivt bestraffnings-systemet. Allt annat är tämligen oväsentligt. 
    Bra där!
    Men där det finns bestraffningar torde det även finnas belöningar. Dags att klämma fram lite sånt också.
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-31 12:24:15 följande:
    Väldigt fina sådana.
    Nåväl. Som rektor för skolan antar jag att du har visioner och redan arbetar på en skolplan? Vad prioriterar du högst?
    *hhhrrrmmmm harkel*
    FJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSK!!!!!!!!
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-31 13:36:55 följande:
    Tror du har missat en sak, Agri. Det är jag som är Rektor, jag som bestämmer. Inte du. Passa dig !!!!
    Käre Anton, du borde prova att se världen ur mitt perspektiv. Jag låter andra leva i förvissningen att de bestämmer, lyckligt ovetande om att jag drar i tåtarna.

Bestäm du på raring. {#emotions_dlg.flower}
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-31 14:02:42 följande:
    Min kära Agri!
    Historiskt sett har det funnits ett antal människor som försökt sig på just det fenomen du nämner här ovan. Att styra Anton, inbilla sig att det var dom "som drog i tåtarna" osv, osv.  Dom människorna är numera förpassade till det eviga kretsloppet, återanvända via landets förbränningsanläggningar för avfall. En god gärning, förvisso, men knappast vad dom hade förväntat sig när dom försökte dra i Antons tåtar.
    Och så en liten blomma. {#emotions_dlg.flower}
    Var det nåt mer ???
    Säger det igen: Bestäm på du. Det blir så bra så.
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-31 20:04:01 följande:
    Ni är bara underbara!!! Måste ju älska era skolfunderingar... Inget är heligt i en trashares värld!

Jag är självklart flitig och artig i skolan. Väl påläst och ifrågasätter bara uppenbara fel och tvivelaktiga påståenden. Jag har sällan som motiv att reta upp någon annan eller behov av att hävda mig (till skillnad från vissa andra ) så jag är helt nöjd med att vara en liten mesig plugghäst. Med klassens längsta flätor och plutigaste uppsyn
    Mmmmm...... och hade säkert med dig äpple till fröken.

Jag var en usel elev. En sån som fick höga betyg utan att plugga (och nej, jag nuppade mig inte till dem) vilket innebar att jag mest satt och gungade på stolen och ifrågasatte läraren på lektionerna. Otroligt irriterande helt enkelt.
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-31 22:17:55 följande:
    Aww vad söta ni är!
    Jag var väldigt sällan i skolan, men när jag var där så "Iiiiiiiiiiiihhh:ade" jag över brutna naglar för att sedan säga något smart. Hade nog något av en bimbo-stämpel, men det kändes helt ok. Ut med tuttarna, in med magen och gungande höfter gick bra tillsammans med att jag faktiskt inte var dum. Jag har alltid gillat den där överraskande faktorn. När folk tappar hakan för att deras fördomar redan talat om för dem, att den tuggumituggande bruden i hörnet, är dum i huvudet. Att överraska, eller bemästra dessa individer gav mig enorm tillfredsställelse.
    Jag kan nog inte kallas bimbo längre, men jag älskar fortfarande att överraska.  
    Oooooh..... den där har jag också kört.
    Måste erkänna att jag ibland fortfarande använder mig av den tekniken för att slå lite underifrån. Fast jag skäms för det och ser ner på andra vuxna kvinnor som gör det. Fy mig.
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-31 22:26:13 följande:
    Men är det inte helt underbart!?

Jag gör det nog inte lika tydligt längre, det kommer ganska naturligt ibland, då jag tror jag lätt kan uppfattas som lite oskärpt och flummig IRL.

Ja fy dig!   
    Ja, jag lirar lite på tramsig och ytlig. Särskilt när vi går in i förhandlingar med dryga typer. Eller så sitter jag mest och ser rar och oskyldig ut i början och slår om när det behövs.

Mwoahahaaaa
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-31 22:28:01 följande:
    Du var ju den coola snubben som satt vid fönstret och bländade lärarinnan med ditt charmiga leende.
    Håller fullständigt med NG om den här teorin.
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-31 22:45:20 följande:
    Hehe...
    Jag VILL följa med dig på affärsmöten, du anar inte vilken fine sidekick jag skulle vara. 
    Jag vet. I en annan tråd på annan plats har jag slängt ut ett finfint erbjudande. Tar emot ansökningar just nu.
Svar på tråden Trash-tråden