• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2011-12-09 19:00:00 följande:
    Var lite busig Birger, vi vill se dina armar!!
    Ja, men problemet är ju att jag är naken på bilden!, i alla fall halvt. Antar att jag får skylla mig själv eftersom det var jag som tog bilden. Rynkar på näsan Jag är nog Sveriges sämsta fotograf.

• Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-12-09 19:36:56 följande:
    Att folk överöser dig med bilder privat tycker jag inte riktigt räknas.

Hahaha...
    Det var inte heller det jag syftade på...

Varför gör inte du det?
    Jag har iofs tillgång till dina bilder på Facebook och jag älskar verkligen dina bilder. Du är en helt underbart knäpp människa      
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2011-12-09 19:40:10 följande:
    Ja, men problemet är ju att jag är naken på bilden!, i alla fall halvt. Antar att jag får skylla mig själv eftersom det var jag som tog bilden. Rynkar på näsan Jag är nog Sveriges sämsta fotograf.

Inte illa Birger, inte illa!
    Eau de Salope
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-12-09 19:36:56 följande:
    Att folk överöser dig med bilder privat tycker jag inte riktigt räknas.

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-09 19:44:23 följande:

Hahaha...

Varför gör inte du det?
    Jag har iofs tillgång till dina bilder på Facebook och jag älskar verkligen dina bilder. Du är en helt underbart knäpp människa      
    Jag tycker oxå om att bli överöst med bilder...  
  • Yoyna
    lille Birger skrev 2011-12-09 19:40:10 följande:

Vi har inga problem med halvt nakna män BJ! Fin du är! Du är nog inte Sveriges sämsta fotograf!
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-12-09 19:45:47 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-09 19:44:23 följande:
    Hahaha...

Varför gör inte du det?
    Jag tycker oxå om att bli överöst med bilder...  
    Allt finns på facebook, det är bara att adda haha jag har inga snuskbilder eftersom den här datorn används av halva jordklotet
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2011-12-09 18:25:45 följande:
    Det var ju faktiskt mitt inlägg du svarade på, men det var kanske det du menade. Jag känner mig en aning trögare än vanligt, så du får ursäkta. Fast mitt inlägg var superbt, det håller jag med om. 
    Var i en helt annan tråd jag menade.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-09 19:11:31 följande:
    Sa jag att jag ville hjälpa?
    Men ok, jag ska hjälpa.

Uhh tack så j-a mycket. Där försvann min kåthet iaf. Kommer krävas mycket för att locka fram den på nytt efter den bilden.

BTW, hörde någonstans att Bert Karlsson utgav sig för attvara världens hingst och en jävel på att slicka. Någon av er ladies som kan ta på er att testa uttalandet