• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-09 14:22:04 följande:
    Puss!!!
    Puss och mkt mer!!!!!!!!!!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Yoyna

Hej snuskisar!

Jag hade 5:a i syslöjd

Agri, vinkväll låter väldigt lockande! Men min man slutar hyfsat tidigt ikväll så jag hoppas på sällskap från honom...

• Agridulce
    Yoyna skrev 2011-12-09 15:09:16 följande:
    Hej snuskisar!
    Jag hade 5:a i syslöjd
    Agri, vinkväll låter väldigt lockande! Men min man slutar hyfsat tidigt ikväll så jag hoppas på sällskap från honom...
    Jag hade faktiskt 5a i syslöjd också. Känns helt märkligt nu när jag tänker på det.

Ni kanske behöver nåt gott vid sidan om? En lagom rultig, kåt tant kanske?
    Naughty by nature
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-09 13:19:45 följande:
    Jaså.
    Synd att det inte hette "A hard man is good to find" för i sådana fall hade jag varit all over den.
    Nu ska jag tänka på saken.
    Men vart finns den att läsa?   
    pegasus.cc.ucf.edu/~surette/goodman.html där är den! Äpple
  • Agridulce
    MrsAssault skrev 2011-12-09 14:18:57 följande:
    gud vad jag känner mig enkelspårig. jag vill att han ska komma uuuuuut nuuuuuu
    Du är inte enkelspårig du har bara något väldigt stort i magen.
    Naughty by nature
  • lille Birger

Nu såg jag en tjej här på FL som har en map som heter "Bara för singelgrabbar". I den var det massa bilder på henne.

• Yoyna
    Agridulce skrev 2011-12-09 15:19:08 följande:
    Jag hade faktiskt 5a i syslöjd också. Känns helt märkligt nu när jag tänker på det.

Ni kanske behöver nåt gott vid sidan om? En lagom rultig, kåt tant kanske?
    Då kan vi ju ha syjunta ihop! ;.D

Tack, vilken fint erbjudande! Hjärta Grannen sa detsamma, ju fler desto bättre, eller hur?
  • och
    lille Birger skrev 2011-12-09 15:34:59 följande:
    Nu såg jag en tjej här på FL som har en map som heter "Bara för singelgrabbar". I den var det massa bilder på henne.
    Hade hon stor rumpa?
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    och skrev 2011-12-09 16:30:22 följande:
    Hade hon stor rumpa?
    Nej, hon var ganska smal.
  • lille Birger

Häromdagen var det 2 kvinnor som sade att de behövde hjälp av mina starka armar. ^^