• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    PrimitivMan skrev 2011-12-10 00:31:50 följande:
    Uhh tack så j-a mycket. Där försvann min kåthet iaf. Kommer krävas mycket för att locka fram den på nytt efter den bilden.

BTW, hörde någonstans att Bert Karlsson utgav sig för attvara världens hingst och en jävel på att slicka. Någon av er ladies som kan ta på er att testa uttalandet
    KräksKräksKräks fattar inte hur han kan ha barn. Jag vill inte att han ska ha knullat någonsin.
  • Smecker

Såhär sent på förmiddagen borde det vara okej..

Äggröra och stekt chorizo till alla. Dricka får ni stå för själva, det finns vatten i kranen eller om ni sticker ut glaset genom fönstret. 

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • PrimitivMan
    MrsAssault skrev 2011-12-10 01:05:17 följande:
    KräksKräksKräks fattar inte hur han kan ha barn. Jag vill inte att han ska ha knullat någonsin.
    Skall jag tolka det uttalandet som att du inte alls är intresserad av att testa Berts påstående? Inte ens det minsta lilla pirr vid tanken på en naken Bert karlsson bredvid dig? Antagligen skulle du börja föda i ren skräck
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2011-12-10 00:28:33 följande:
    Var i en helt annan tråd jag menade.
    Jamen.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-09 19:38:28 följande:
    Agri: har jag lovat dig massage?? Minns bara en gång å det var när du bränt dig. Men det erbjudandet är förbrukat, du lider väl inte av en röd, svidande rygg längre...?
    Då lär det väl dröja ett slag med tanken på årstiden. Det som är mer sannolikt är väl då en röd svidande rumpa.
  • Smecker
    Agridulce skrev 2011-12-10 10:55:27 följande:
    God förmiddag snuskhumrar och debattörer.
    För att citera Aynrand: "gissa vad jag är?"
    ...eftersom du är här: uttråkad?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • oOOo  oOOo
    Framtung
  • PrimitivMan
    låt mig gissa eh...

våt och kåt kanske?