• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-10 13:29:31 följande:
    Ahahahahaaa
    Så jävla roligt var det inte.......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-12-10 13:30:16 följande:
    Så jävla roligt var det inte.......
    Jo det var det visst Anton!

Föresten uppmärksammade Aynrand att "No country for old men" gick på TV typ...förra veckan kanske. 
    Jag antar att du inte fullföljt vår överenskommelse och sett mina rekommendationer?
    Mitt hjärta brister ju Anron
    Jag inte bara såg på, utan även bloggade om din film!

http://prydligtperverst.blogspot.com/2011/07/anton-chigurh-pa-fl-rekommenderade-en.html
    Eau de Salope
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2011-12-10 13:12:05 följande:
    Mrs en stridsvagn är en bil med en kuk på.
    En mutta har den också. Solig
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-10 13:33:16 följande:
    Jo det var det visst Anton!

Föresten uppmärksammade Aynrand att "No country for old men" gick på TV typ...förra veckan kanske. 
    Jag antar att du inte fullföljt vår överenskommelse och sett mina rekommendationer?
    Mitt hjärta brister ju Anron
    Jag inte bara såg på, utan även bloggade om din film!

prydligtperverst.blogspot.com/2011/07/anton-c...
    NÄ, DET VAR DET INTE......

Och, om du visste vad mitt samvete är kört i botten för tillfället, usch och ve, men, jag har iaf köpt hem och faktiskt bränt ut filmen, den skall nämligen beskådas på en riktig tv, så kära Maria, förlåt Anton för hans slöhet, han skall titta, lovar och svär. Har jag lovat, så har jag.

Ha nu en riktigt trevlig och härlig lördag, och så får du lov å ta dig ett ( eller 2 kanske ) helrör hyfsat rött. Som plåster på såren. Skål. Och än en gång : Förlåt.

Gravid

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Smecker
    Ernst Hugo skrev 2011-12-10 13:05:07 följande:
    Är för enkelhet i de flesta lägen och fordon på larvfötter är inget undantag, så därför måste jag säga att en hederlig gammal PBV är det roligaste man kan köra på band.........
    Jag ligger nog hellre och trycker i min opstg med en fin bössa med välputsade linser.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    MrsAssault skrev 2011-12-10 13:09:12 följande:
    Alltså snackar ni om stridsvagnar? Nu får ni fan ta och ge er, fram med kukarna omedelbart!!!!
    Hört talas om stridspitt? Du har något i mungipan, darling.. låt mig torka bort det.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anton Chigurh
    Smecker skrev 2011-12-10 13:46:20 följande:
    Hört talas om stridspitt? Du har något i mungipan, darling.. låt mig torka bort det.
    Håhå.....
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-12-10 13:42:07 följande:
    NÄ, DET VAR DET INTE......

Och, om du visste vad mitt samvete är kört i botten för tillfället, usch och ve, men, jag har iaf köpt hem och faktiskt bränt ut filmen, den skall nämligen beskådas på en riktig tv, så kära Maria, förlåt Anton för hans slöhet, han skall titta, lovar och svär. Har jag lovat, så har jag.

Ha nu en riktigt trevlig och härlig lördag, och så får du lov å ta dig ett ( eller 2 kanske ) helrör hyfsat rött. Som plåster på såren. Skål. Och än en gång : Förlåt.

Gravid

Köpt hem och bränt ut? ?
    Vilken/a var filmerna? Jag minns inte ens.

Jag har inga alkoholhaltiga drycker hemma, får nog passera din ladugård och främja småböndernas gårdförsäljning av närprodicerat...   

Gravid
    Eau de Salope
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-10 13:51:32 följande:
    Köpt hem och bränt ut? ?
    Vilken/a var filmerna? Jag minns inte ens.

Jag har inga alkoholhaltiga drycker hemma, får nog passera din ladugård och främja småböndernas gårdförsäljning av närprodicerat...   

Gravid
    Köpt hem och bränt ut.....Precis. Discshop har nya rutiner.

Du är alltid välkommen till Antons hölada. Det vet du.