• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

Vad tycker ni om de här benen? Om ni jämför med den förra benbilden alltså.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-10 14:01:47 följande:
    Ah just det!

Jag tar med mig Anneli när jag kommer, ok? 
    Tycker jag är en alldeles utomordentlig bra idé, Maria. Lysande. Då bjuder jag glögg.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2011-12-10 14:03:54 följande:
    Även om jag misstänker att dom förra var dina egna, så är dom fan så mycket snyggare än dom du la in sist.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Alla kvinnor bär sin skönhet.
    Jag föredrar nog de första benen men hör till de som absolut kan tycka att en stor kvinna är vacker, så jag skulle inte påstå att de är fula. 
    Eau de Salope
  • MrsAssault
    Tycker de första benen ser ut som de tillhör en man så jag måste säga att dessa var bättre.
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-12-10 14:35:18 följande:
    Tycker de första benen ser ut som de tillhör en man så jag måste säga att dessa var bättre.
    En man?
    Vad har jag missat? 
    Eau de Salope
  • lille Birger

Nu när ni säger det så kan jag absolut se att benen på den första bilden ser för manliga ut. De är för smala och vadmusklerna är för tydliga. Nu tycker jag inte att de är snygga längre.

• Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2011-12-10 14:43:39 följande:
    Nu när ni säger det så kan jag absolut se att benen på den första bilden ser för manliga ut. De är för smala och vadmusklerna är för tydliga. Nu tycker jag inte att de är snygga längre.
    Du låter dig påverkas av yttre faktorer alldeles för enkelt, min bästa Birger.