• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Smecker

och, jag har bättre förslag:

Klassisk tidlös

Klassisk anständig 

Klassisk GOD DAMN!!

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • och
    Agridulce skrev 2011-12-12 12:05:03 följande:
    Davs!
    Vad Yoyna svär nuförtiden. Fascinerad.

Jag var inte i samma tillstånd som Aynrand i morse men nu börjar det ordna upp sig.
    Hon har nog hamnat i dåligt sällskap av någon anledning.

Skärp dig nu för f-n, Yoyna!  
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-12 12:05:03 följande:
    Davs!
    Vad Yoyna svär nuförtiden. Fascinerad.

Jag var inte i samma tillstånd som Aynrand i morse men nu börjar det ordna upp sig.
    Måndagar är ett elände eller hur? Tur att det ordnat upp sig, blir ju så orolig för din mentala hälsa annars .
  • Yoyna

Haha, jag var så dygdig igår att jag har ett satans jävla uppdämt behov av att svära lite okej?

Nu sitter jag dessutom och viker tvätt vilket borde göra mig på bra humör men just nu är jag mest stressad... Kan ingen göra mig på lite bra humör!!??

Och.. Ska du skjuta med oss är det ordentliga kläder som gäller! Du får ha vad du vill under men över är det Gore tex å rejäla kängor som är klädkod.

Jag har väl inte hamnat i dåligt sällskap?? Eller?

Puss Agri!

• och
    Yoyna skrev 2011-12-12 12:23:29 följande:
    Haha, jag var så dygdig igår att jag har ett satans jävla uppdämt behov av att svära lite okej?

Nu sitter jag dessutom och viker tvätt vilket borde göra mig på bra humör men just nu är jag mest stressad... Kan ingen göra mig på lite bra humör!!??

Och.. Ska du skjuta med oss är det ordentliga kläder som gäller! Du får ha vad du vill under men över är det Gore tex å rejäla kängor som är klädkod.

Jag har väl inte hamnat i dåligt sällskap?? Eller?

Puss Agri!
    Jobbig du är, men okej.

Kanske ingenting under och rött läppstift? Eller bara ett linne?  
    The hard way is the right way.
  • Yoyna

Och, jag kan vara väääldigt jobbig!
    Jag tycker vi kör på röda underkläder å röda läppar, det är ju ändå jul snart...

• PrimitivMan
    och skrev 2011-12-12 12:35:14 följande:
    Jobbig du är, men okej.

Kanske ingenting under och rött läppstift? Eller bara ett linne?  
    Bara rött läppstift är väl tillräckligt påklädd? Skall inte gå överstyr med för mycket klädsel
  • PrimitivMan
    Smecker skrev 2011-12-12 12:07:37 följande:

Klassisk GOD DAMN!!

Jag tror jag börjar bli lite uniformsfetishist också
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-12 11:43:23 följande:
    NG, ja farmödrar är bra! Utan henne skulle jag inte ha stått å rullat 200 köttbullar varje jul...

BJ, men kom igen! Nu får till och med du (och din mamma) skräpa dig/er! Våfflor äter man väl för fan inte för att det är nyttigt!!!!

Och: kan inte du komma hit å skjuta lerduvor nångång? Anton kan få titta på...
    Utan henne?
    Nu hänger jag inte med, är du köttbullsexperten i familjen alltså? 
    Eau de Salope
  • Anton Chigurh
    Smecker skrev 2011-12-12 12:02:58 följande:
    Seriöst.. woodland är så 80-tal.
    Näädå, camo-kläder är hur snyggt som helst. Seriöst.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.