• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

NG, nä hon är experten men jag ringer henne varje år och säger -Farmor, huuuur ska jag göra??? hon bara skrattar och säger (på dalmål) att redan vet det!

PM: men kläder är snyggt ju! Och en riktig man har väl en flintkniv i bakfickan för att få av dem snabbt..?

• och

Vad säger du Anton, vill du se på?

Yoyna kan dra på sig sin sjuksköterskeuniform efteråt och lägga om din fot om det behövs.  

The hard way is the right way.
  • Smecker
    PrimitivMan skrev 2011-12-12 12:46:13 följande:
    Jag tror jag börjar bli lite uniformsfetishist också
    Inte jag, jag tittar bara för vapnens skull Drömmer
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-12 11:30:26 följande:
    Vilken kaliber använde du?

Puss, Anton! Hjärta 
    God middag, Min ÄLSKLING. Solig

Jag tänkte faktiskt först ta min Smith & Wesson, 629:an,alltså, det innebär kaliber .44 Magnum, men sen tänkte jag : Vad faen, så jävla farligt var det iaf inte, jag menar, tom Maria kan snurra till det ibland, inte ofta, men det händer, så efter att ha funderat en stund kom jag fram till att det fick räcka med Rugern, vilket innebär att straffet utmättes med ett kaliber 357 Magnum-vapen. Inte alls så kraftigt som 44:an, det skall erkännas, med jag använde dock hålspets ammo, så resultatet blev iaf till belåtenhet.

Det gjorde ont som helvete. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-12 13:02:46 följande:
    Vad säger du Anton, vill du se på?

Yoyna kan dra på sig sin sjuksköterskeuniform efteråt och lägga om din fot om det behövs.  
    Det kan du ge dig fan på att jag vill..........
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Smecker
    Anton Chigurh skrev 2011-12-12 12:51:59 följande:
    Näädå, camo-kläder är hur snyggt som helst. Seriöst.
    Håller med, men ändå.. woodland? 80-talet ringde, ville ha tillbaks sin osexiga camo. Ta Marpat eller Multicam istället

• Smecker

Keep on talking, Anton.. det är nästan så till och med jag blir kåt på dig. Jag ursäktar din fascination vid sexskjutare med din ålder

• Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-12-12 13:12:05 följande:
    God middag, Min ÄLSKLING. Solig

Jag tänkte faktiskt först ta min Smith & Wesson, 629:an,alltså, det innebär kaliber .44 Magnum, men sen tänkte jag : Vad faen, så jävla farligt var det iaf inte, jag menar, tom Maria kan snurra till det ibland, inte ofta, men det händer, så efter att ha funderat en stund kom jag fram till att det fick räcka med Rugern, vilket innebär att straffet utmättes med ett kaliber 357 Magnum-vapen. Inte alls så kraftigt som 44:an, det skall erkännas, med jag använde dock hålspets ammo, så resultatet blev iaf till belåtenhet.

Det gjorde ont som helvete. 

Extremt sällan menar du Anton...
    Eau de Salope
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-12 13:17:40 följande:
    Extremt sällan menar du Anton...
    Såklart. Klumpigt av mig.