• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault

Mitt barn kommer ha värsta trashnamnet, men alltså det går ju inte att ta ett svenson-namn till en mörkhyad, det blir feeeel. Nils? Jörgen?

• Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-12-12 16:48:49 följande:
    Mitt barn kommer ha värsta trashnamnet, men alltså det går ju inte att ta ett svenson-namn till en mörkhyad, det blir feeeel. Nils? Jörgen?
    Där håller jag INTE med.
    Tänker på Olle i idol.
    Tycker det är ascoolt med "malplacerade" namn. Fast inte Jörgen kanske haha...
    Eau de Salope
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-12 16:53:24 följande:
    Där håller jag INTE med.
    Tänker på Olle i idol.
    Tycker det är ascoolt med "malplacerade" namn. Fast inte Jörgen kanske haha...
    Iofs om det hade varit en flicka hade hon ju hetat Solveig och det är ju inte så överdrivet internationellt

JOOOO nu ska han heta Jörgen bara för det och det är ditt fel!!!
  • straight arrow

Man ska ju inte betala för sexuella tjänster, men jag kunde helt klart tänka mig donera en stor summa pengar till välgörande ändamål för en avsugning ikväll. *frustrerad*

• Ernst Hugo
    och skrev 2011-12-12 14:36:55 följande:
    Alltså, nu har jag funderat lite:

BJ, du borde lära dig att laga din egen mat. Både för att slippa din mammas äggiga våfflor och för att du faktiskt kan använda det som raggningstrick. Alla tjejer du är intresserad av förefaller ju gilla att äta mat. Mycket mat. Om de får höra att du är en mästerkock borde de kasta sig över dig?

Har jag rätt eller har jag rätt? Solig   

Det var ett snällt och bra råd till en ung man Solig
    Come on katten - det svänger ju...
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-12-12 17:10:26 följande:
    Iofs om det hade varit en flicka hade hon ju hetat Solveig och det är ju inte så överdrivet internationellt

JOOOO nu ska han heta Jörgen bara för det och det är ditt fel!!!

Nej du ser!

Tänk dig Nils-Ivar med afro, asballt! 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    straight arrow skrev 2011-12-12 17:10:40 följande:
    Man ska ju inte betala för sexuella tjänster, men jag kunde helt klart tänka mig donera en stor summa pengar till välgörande ändamål för en avsugning ikväll. *frustrerad*

Är du vig?
    Eau de Salope