• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

Aynrand: klarinettfett?! Har missat det! Får kolla youtube!

Agri: så bra... Du är väldigt trevlig när du är generös! Synd bara att jag ser så väldigt lite av det...

• Agridulce
    Yoyna skrev 2011-12-12 14:27:25 följande:
    Agri: så bra... Du är väldigt trevlig när du är generös! Synd bara att jag ser så väldigt lite av det...
    Jag vet. Har fått lite klagomål på den punkten så jag jobbar på den. Men det går sådär.
    Du får väl passa på när butiken är öppen.
    Du kan få låna en F2?
    Naughty by nature
  • Aynrand
    Yoyna skrev 2011-12-12 14:27:25 följande:
    Aynrand: klarinettfett?! Har missat det! Får kolla youtube!

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Yoyna

Agri, ja men det låter väl bra? på det sättet får vi ju båda öva!!!

• och

Alltså, nu har jag funderat lite:

BJ, du borde lära dig att laga din egen mat. Både för att slippa din mammas äggiga våfflor och för att du faktiskt kan använda det som raggningstrick. Alla tjejer du är intresserad av förefaller ju gilla att äta mat. Mycket mat. Om de får höra att du är en mästerkock borde de kasta sig över dig?

Har jag rätt eller har jag rätt? Solig   

The hard way is the right way.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-12 15:25:44 följande:
    Alltså jag är ledsen men jag tycker att folk döper sina döttrar till så otroligt fula och ibland konstiga saker.
    Börjar jag bli gammal?

www.familjeliv.se/Forum-4-252/m62483639-18.ht...

Min dotter ska typ heta Ängla starlight götfrid hårfagra. 
    samma fenomen som i usa där de fattigaste väljer utflippade namn till sina barn typ fabulous ...
    är det du som skriver anonymt om white trash namn?
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-12 15:28:44 följande:
    samma fenomen som i usa där de fattigaste väljer utflippade namn till sina barn typ fabulous ...
    är det du som skriver anonymt om white trash namn?

Haha nej...
    För jag skämdes lite eftersom min dotter faktiskt har ett mycket engelskt namn med ett svenskt efternamn. Men jag har ju en bra orsak tycker jag, hon är ju född i ett engelsktalande land till en engelsktalande man och det var ju han som valde namnet...

Eau de Salope
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-12 15:30:25 följande:
    Haha nej...
    För jag skämdes lite eftersom min dotter faktiskt har ett mycket engelskt namn med ett svenskt efternamn. Men jag har ju en bra orsak tycker jag, hon är ju född i ett engelsktalande land till en engelsktalande man och det var ju han som valde namnet...
    det är klart, mina barn har också utländska förnamn, franska förnamn...vilket är logiskt ju.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-12 15:38:05 följande:
    det är klart, mina barn har också utländska förnamn, franska förnamn...vilket är logiskt ju.
    Mm vi är som vanligt mycket logiska.

Eau de Salope