• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-12 18:28:30 följande:
    Fast jag gillar Almodovar. Och hederliga gamla Jeunet et Caro.
    Var ska jag vara då???

Hos den fina flickan såklart...
    Eau de Salope
  • och
    och skrev 2011-12-12 18:37:06 följande:
    Dvs antagligen lika jobbig som jag själv är på den punkten.
    Analysera sönder allt i bitar. Förstås. Och så måste det vara en intellektuell film.

Eller?
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-12-12 18:37:06 följande:
    Dvs antagligen lika jobbig som jag själv är på den punkten.
    Hur jobbig är du?

Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-12-12 18:38:18 följande:
    Analysera sönder allt i bitar. Förstås. Och så måste det vara en intellektuell film.

Eller?

Nej...jag analyserar efteråt.
    Men jag är faktiskt duktig på att vara tyst. Däremot kan jag behöva kissa! 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-12 18:28:36 följande:
    Det dubbla av att vara tyst och gapa...? Jag vet inte ens om jag vill veta? Det räcker med två biobiljetter, tant kan sitta i rullstolen å och är så liten att hon kan sitta på ett armstöd eller i någon kultursnubbes knä!
    Hahaha...
    Rullatorer brukar ju ha en liten sittyta, vi får bara inte glömma att lägga i bromsen. 
    Eau de Salope
  • och

Yoyna hade antagligen bara somnat. Agri hade sannolikt börjat bråka med han som satt framför för att han skymde sikten så hon inte kunde flirta med killen som satt två rader längre fram. Skulle Mrs med? Hon hade fastnat i stolen och fått föda fram barnet samtidigt som alla andra blev arga för att  hon inte var tyst.

Bio är ingen bra idé. 

The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-12 18:36:12 följande:
    Nej, nej. Jag ska träffa min Anton ikväll, inte gå på bio. Men jag måste ha "rätt" klädsel.
    Precis, en lydig kvinna är en lycklig kvinna. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Ernst Hugo
    Agridulce skrev 2011-12-12 18:33:03 följande:
    Jag gillar den tyska versionen av Magnus; Machnuss!
    Björnen du får byta namn!!!
    Kan du lära dig att vara lite lydig får du kalla mig vad du vill Solig
    Yoyna skrev 2011-12-12 18:35:28 följande:
    Jag gillar 60-talister! de är inte riktigt lika pretto som 70-talisterna!!!

*skrockar*

Come on katten - det svänger ju...
  • Yoyna

Aha... Dejt alltså.

Då förstår jag ditt dilemma. Men Anton har väl redan sagt att ju mindre desto bättre? En kappa å inget under...?

• Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-12-12 18:41:24 följande:
    Yoyna hade antagligen bara somnat. Agri hade sannolikt börjat bråka med han som satt framför för att han skymde sikten så hon inte kunde flirta med killen som satt två rader längre fram. Skulle Mrs med? Hon hade fastnat i stolen och fått föda fram barnet samtidigt som alla andra blev arga för att  hon inte var tyst.

Bio är ingen bra idé. 

Porrbio? 
    Eau de Salope