• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

Jag tror att alla män i tråden heter Niklas, Micke, Magnus, Fredrik eller liknande. Rejäla 70-talsnamn. Finns säkert nån 60-talist också.

• Nice Girl Wrong Place
    straight arrow skrev 2011-12-12 18:01:11 följande:

Klart jag tar med dig på bio om du vill.

Tack, jag ska komma ihåg att du sagt det...{#emotions_dlg.flower}
    Agridulce skrev 2011-12-12 18:17:10 följande:
    Yoyna sluta ljug.
    NG jag bjuckar och tar med Yoyna.
    Mrs han ska heta Bengt och så är det bara.

Björnen don't be stooopid. Om Pilen står i brygga når dem garanterat upp till NGs byhåla.
    Tack, jag ska komma ihåg det också! Vem bjuder/ska Yoyna bjuda då? Kan vi kanske använda henne som betalning?
    Det sista läste jag inte.

Och Och, f-n vad snål du är som inte erbjudit!!!   

Eau de Salope
  • Yoyna

Agri, sluta anklaga mig för att fara med osanning!!! väldigt oartigt av dig!

Biokväll för tjejerna? Men vi skippar bion va, går direkt på drinkar och oanständigheter...

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-12 18:19:49 följande:
    Jag tror att alla män i tråden heter Niklas, Micke, Magnus, Fredrik eller liknande. Rejäla 70-talsnamn. Finns säkert nån 60-talist också.

Aynrand också? Haha...

Men ja det tror jag också. Fast Anton är nog äldst, eller kanske är det Aynrand som är gubben i tråden?
    Såvida Primitiva snubben är en gamling.

BJ är typ 12. Minus 6.    
    Eau de Salope
  • Yoyna

Ja va fan, jag kan säkert vara värd en biobiljett eller två om jag är tyst och gapar...

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-12 18:21:57 följande:
    Agri, sluta anklaga mig för att fara med osanning!!! väldigt oartigt av dig!

Biokväll för tjejerna? Men vi skippar bion va, går direkt på drinkar och oanständigheter...

Jag vill se filmen!
    Ni kan väl avvika till Blue Vision medan jag ser på kultiverad Almodovar?
    Slampor!
    Eau de Salope
  • lille Birger
    och skrev 2011-12-12 18:08:40 följande:
    Det tror du bara. Efter några månader kommer de sitta i soffan och skicka iväg dig ut i köket för att ordna med käk.
    Massera är jag dock bra på. Är det skönt att få massage på fötterna och vristerna efter en heldag i högklackat?

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-12 18:23:16 följande:
    Ja va fan, jag kan säkert vara värd en biobiljett eller två om jag är tyst och gapar...
    Mm fast vi behöver ju tre, om inte Och vill med också, då blir det fyra. Så att vara tyst och gapa kanske inte räcker...? Vad är det dubbla av det?
    Eau de Salope