• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-12 18:20:48 följande:

Tack, jag ska komma ihåg att du sagt det...{#emotions_dlg.flower}
    Agridulce skrev 2011-12-12 18:17:10 följande:
    Yoyna sluta ljug.
    NG jag bjuckar och tar med Yoyna.
    Mrs han ska heta Bengt och så är det bara.

Björnen don't be stooopid. Om Pilen står i brygga når dem garanterat upp till NGs byhåla.
    Tack, jag ska komma ihåg det också! Vem bjuder/ska Yoyna bjuda då? Kan vi kanske använda henne som betalning?
    Det sista läste jag inte.

Och Och, f-n vad snål du är som inte erbjudit!!!   

Jag är faktiskt helt upptagen av att fundera på om jag ska ha på mig camo-kläder eller om det är mer lämpligt med någon slags svart oj vad jag är djup -klädsel istället. Det här stridsvagnssnacket är sannolikt bara en dimridå. Jag riskerar att göra bort mig fullständigt i kväll, och du tänker på ett fånigt bio-besök. Med någon som man inte ens kommer få hångla med och dessutom måste diskutera filmens innehåll med efteråt?

Vem är det som är ego här??
    The hard way is the right way.
  • Yoyna

Det dubbla av att vara tyst och gapa...? Jag vet inte ens om jag vill veta? Det räcker med två biobiljetter, tant kan sitta i rullstolen å och är så liten att hon kan sitta på ett armstöd eller i någon kultursnubbes knä!

• och
    MrsAssault skrev 2011-12-12 18:27:42 följande:
    Magnuce
    The hard way is the right way.
  • Yoyna

Och, hur menar du??? Vem får inte hångla och varför skulle du dricka drinkar i kamoflagekläder??? *förvirrad igen*

• Agridulce

Om och är så liten kan hon få sitta i mitt knä. Lovar att ta ordentlig hand om dig. Mwoahasaaaa