• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-12 17:48:32 följande:

Du träffade nog mitt i prick här. 
    Håhåhå, där fick du allt till det. Fast lite grymt var det. Men klockrent. Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger
    och skrev 2011-12-12 14:36:55 följande:
    Alltså, nu har jag funderat lite:

BJ, du borde lära dig att laga din egen mat. Både för att slippa din mammas äggiga våfflor och för att du faktiskt kan använda det som raggningstrick. Alla tjejer du är intresserad av förefaller ju gilla att äta mat. Mycket mat. Om de får höra att du är en mästerkock borde de kasta sig över dig?

Har jag rätt eller har jag rätt? Solig   
    Inte de mammiga tjejerna, de vill laga maten åt mig.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-12-12 17:51:13 följande:
    Näädå, Anneli, jag heter inte Torsten heller. Elr Bernt för den delen. Hade du hoppats på det ???
    Nej. Jag hoppas på något helt annat. Tre bokstäver, börjar på k.

Fast Torsten Flinck är rätt sexig på något sätt. Så om du är han går det bra ändå. Solig 
    The hard way is the right way.
  • straight arrow
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-12 17:48:09 följande:
    Så det är alltså bara Yoyna som vill bjuda mig på bio? Vad ledsen jag blir  Var är Aynrand när jag behöver honom!?  
    Eau de Salope

Klart jag tar med dig på bio om du vill.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-12-12 17:53:02 följande:
    Håhåhå, där fick du allt till det. Fast lite grymt var det. Men klockrent. Glad
  • och
    lille Birger skrev 2011-12-12 17:53:29 följande:
    Inte de mammiga tjejerna, de vill laga maten åt mig.
    Det tror du bara. Efter några månader kommer de sitta i soffan och skicka iväg dig ut i köket för att ordna med käk.
  • Yoyna

Jag gillar inte heller popcorn NG! men är det bio så är det! choklad tar vi sen till vinet!

• Yoyna

Björnen, jag är väl alltid förvirrad, oförstående och förvånat blinkande??

• lille Birger
    och skrev 2011-12-12 18:08:40 följande:
    Det tror du bara. Efter några månader kommer de sitta i soffan på sina breda, fläskiga rumpor och skicka iväg dig ut i köket för att ordna med käk.
    Jag skulle kanske kunna laga något i en situation där flickvännens rumpa riskerar att förminskas. Men då behöver det givetvis inte vara något gott. Räcker kanske med att hon tar några klunkar rapsolja.
  • Agridulce

Yoyna sluta ljug.
    NG jag bjuckar och tar med Yoyna.
    Mrs han ska heta Bengt och så är det bara.

Björnen don't be stooopid. Om Pilen står i brygga når dem garanterat upp till NGs byhåla.