Inlägg från: Trust me |Visa alla inlägg
  • Trust me

Trash-tråden

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men . Blessed is he , who in the name of charity and good will , shepherds the weak through the valley of darkness , for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children . And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers . And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee .

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Trust me

BangBus hemma i din hood, NG!? Förvånad Var bor du egentligen eller var du anledningen till att de var där

• Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-02 21:09:58 följande:
    Säger man inte "ditt hood"?

Rykten sprids, bang bussar kommer. 

Vet faktiskt inte. Sanningen att säga så minns jag inte reglerna för val av genus vid nya ord. Jag tyckte bara det kändes bättre med utrum än neutrum. Kan tillägga att jag är glad att jag inte behöver lära mig franska.
  • Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-02 22:10:18 följande:
    Jag kan bara fraser fit for a lady. Eller en salope.

Jag har försökt lära mig på en språkkurs gjord av Pierre Woodman så det där ordet kan jag ;;) viftar med ögonfransarna
  • Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-02 22:42:37 följande:
    Åh vilken söt smiley!

Men nu ska jag läsa den taskigt skrivna snuskboken. 

Lägg ner den där skuggboken. Det är typ bara dålig fan fiction som någon fick för sig att det skulle gå att marknadsföra som tantsnusk. Det är klart det gjorde eftersom porr säljer även till kvinnor om det förpackas rätt. Nu kommer det bli ännu fler kvinnor på DS som har upptäckt att de är sååååå undergivna. Detta kommer leda till att alla MILF-jagande 20-plussare också kommer flockas där.
  • Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-02 22:46:09 följande:
    Jag saknar för övrigt politik-forumet väldigt mycket.
    Börjar bli dags att hitta tillbaks tror jag bestämt. 

Låt bli det! Fru P gick ner sig i det träsket och jag tror inte AR skulle uppskatta om du gjorde det.
  • Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-02 22:52:40 följande:
    Jo jag vet...
    Och det irriterar mig.
    Men jag har snart läst ut den. Lika bra att ta det hela vägen liksom. 

Säger du så om du är på en dålig dejt också
  • Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-02 22:58:05 följande:
    Jag dejtar aldrig.
    Läsa däremot - måste jag.

Men det är så jag funkar. Jag dras ofta till otrevliga situationer, knäppa människor, dåliga böcker, fel platser (nice girl wrong place) och det fascinerar mig.
    Även det dåliga, hemska, mörka, dumma, kan fascinera mig. Jag kan inte förklara denna dragning jag har.

Därför läser jag ut boken.
    Därför kommer jag kasta mig in i alla dumma diskussioner igen.
    Därför gör jag en massa saker... 

Jag har en riktigt tråkig bok om Kant du kan få Men de bra böckerna av Foucault får du inte.
  • Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-02 23:35:15 följande:
    Tack TM.
    Men jag gör inte tråkigt.

Se det som en utmaning och den är på engelska
Svar på tråden Trash-tråden