Inlägg från: Trust me |Visa alla inlägg
  • Trust me

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-08-31 21:50:28 följande:
    Ja men givetvis.
    Vad handlar INTE om könsdiskriminering? 

Sno inte min käpphäst
    " target="_blank">Flört
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-08-31 21:56:51 följande:
    Är inte tillräckligt intelligent för att förstå vad du säger.
    Obestämd 

Det där var kryptiskt..
  • Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-08-31 22:16:50 följande:
    Jaså?

Jaaaa...
    Anar jag att du är sur på mig av någon anledning? 
  • Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-08-31 22:22:58 följande:
    Nej, vatten under bron nu.

Men du kallade mig indirekt mindre intelligent och feltolkade totalt något jag skrivit i tråden där du skrev ett inlägg om varför du höll med dominant. 

Men det var jättelänge sen jag skrev i den tråden Förvånad

Om jag inte kallade dig normalbegåvad så var det inte så jag menade   
  • Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-08-31 22:34:42 följande:
    Nej det var i veckan?
    Början av veckan.

Haha nej du missförstod vad jag skrivit och sa att sådana argument använder sig bara mindre intelligenta av.
    Pssh... 

Ju mer man vet desto mer inser man vad man inte vet. I bästa fall alltså. 

Så då jag inte visste om det här betyder det att jag vet lite och därför inte vet hur lite jag vet eller betyder det att jag vet "desto mer" och det här är en av de saker jag nu inser att jag inte vet? Drömmer
  • Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-08-31 22:45:12 följande:
    Eftersom jag vet allt inser jag att jag inte vet svaret.

Eller som redan de gamla grekerna sa; det är inte svaret som är det viktiga utan förmågan att kunna ställa den rätta frågan.

Jag kan inte öppna tråden "Vem har du legat med på FL". Svara något smart och slagkraftigt åt mig är du snäll. Kyss 
  • Trust me
    Agridulce skrev 2012-09-02 00:03:30 följande:
    Ptja, jag får inte posta anonymt på en vecka. Det värsta är väl att inlägget var ett skämtinlägg och den som stört sig på det måste vara känsligare än seismografen i Uppsala.

Så går det när man 'skämtar" med mig
  • Trust me
    PrimitivMan skrev 2012-09-02 00:35:03 följande:
    Verkar finnas ett visst godtycke i hur man modererar. Personligen tycker jag man skall tillåta rätt mycket.
    Is sex dirty? Only if it's done right

No mercy är mitt motto: The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men . Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children . And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers . And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee .
  • Trust me

försöker igen

• Trust me

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men . Blessed is he , who in the name of charity and good will , shepherds the weak through the valley of darkness , for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children . And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers . And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee .

Svar på tråden Trash-tråden