Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

Den otroligt störige dansken  skrev 2012-02-01 22:14:39 följande:
    Är det bara jag som tycker det är FÖRBANNAT IRRITERANDE att inläggen fortfarande är anonyma. Så att säga. Ni är inte trögare än att ni fattar vad jag menar !!!
    Hur menar du nu?
  • Agridulce
    Lilla Bä skrev 2012-02-01 22:16:59 följande:
    Så tänker jag oxå NG!

Haha, ok just grymt var kanske ett dåligt alternativ... Ett annat ord - skön?

Vi hade skönt sex - låter rätt tycker jag.
    Skön sex - låter fel, om det inte sägs som ett eget ord, men då är det ju en annan grej. Typ som mys-sex liksom. (brrr -vad sa jag nu??? )
    Who gives a fuck??? Jag vill ha sex! Skön, grym hårdsex. NU!
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-02-01 22:31:52 följande:
    Men Agri!!! Klart det spelar roll! Vi är väl ändå här (i skolbänken) för att lära!!! Sluuuuta! Annars ska jag skvallra till rektorn om att du ser rappen med pekpinnen som en belöning! Du kommer du få vässa pennorna varenda rast istället!!!
    Nu skvallarar du igen!!!
    Ska hänga upp dig på källarväggen i dina flätor!!!
  • Agridulce
     Den tröge dansken skrev 2012-02-01 22:33:45 följande:
    Agri, Agri, du förlänger livet på mig som du håller på, så egt borde jag va tacksam att du är så trög. Och det är jag också. Bara så du vet !!!
    Känns bra att höra.
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-02-01 22:43:48 följande:
    Åh nej och!!! Du gör mig outsägligt ledsen, mitt hjärta blöder och mina tårar gör min kudde så våt att jag kommer att vara tvungen att hänga den på tork och sova utan...

Anton!!! Kan Du leva med detta??? Skärp dig för faaan!
    Ingen av er förtjänar att få nåt som ni bråkar med mig!
    Må ni leva i celibat resten av livet. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Agridulce
     Liten men tuff skrev 2012-02-01 22:44:19 följande:
    Just nu är det jag som väntar på dig.

Vad är problemet egentligen? Han erkände ju på förra sidan att han är trög. Vänta dig inga underverk.

• Agridulce
    Lilla Snusk skrev 2012-02-01 22:53:11 följande:
    "Må det ofrivilliga celibatets tunga bojor drabba alla dem som icke uppför sig korrekt, visar vördnad och ödmjukhet eller på annat sätt vanhedrar S-hedern"

Var någonstans står det att jag inte får mucka gräl med Agri?!?!
    Skulle nog säga att du lyckats pricka in samtliga brott.
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-02-01 22:56:28 följande:
    Jag har också en nallebjörn. Nalle  Vi bråkar ibland, men oftast är vi sams. Solig

Vart har din rumpbild tagit vägen? Jag blev jättebesviken när jag skulle gå in och titta på den häromdagen, hade sett fram emot det hela dagen i skolan, så var den bara borta.

Blev jätteledsen. Rynkar på näsan
    Men lilla hjärtat. Den finns ju i mitt galleri. Det är bara för dig att gå in och kika. Jag har tom fått godkänt av socialstyrelsen att visa den för dig trots att du är minderårig.
  • Agridulce
    Bä skrev 2012-02-01 23:01:38 följande:
    Agri: Nähä?! Det har jag väl inte???
    Gå och ställ dig i hörnet och tänk över dina synder! Sen klarnar det nog.
  • Agridulce
    kort och störig skrev 2012-02-01 23:00:25 följande:
    Djurskyddslagen kanske? Att man inte får trampa små ulliga kaniner på tassarna hur som helst, trots att de försöker göra sig lite tuffa genom att spotta och fräsa?
    Fast i det här fallet är den mer lik den gröna kaninjäveln på Liseberg. (och jag pratar inte om en bakfull Lotta Engberg)
Svar på tråden Trash-tråden