Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

och skrev 2012-02-02 23:26:35 följande:
    För övrigt Agri, så borde du bli bättre på att städa upp efter dig.  
    Que????
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-02-02 23:58:40 följande:
    Kamratuppfostran kan inte vara tillåtet i en allmän tråd!!! Jag vill ha mina flätor ifred! Min mun också för den delen!!! Ogudaktiga människor!
    Pffffft! Du snackar så mycket goja snuttan. Dina flätor hårt dragna bakåt, ryggen tvingad till svank........ tror munnen är väldigt.... ööööööh... tillgänglig då.
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-02-03 10:26:22 följande:
    Har nu Agri lämnat snigelspår efter sig igen? Att städa upp är det minsta man kan begära. Det är helt ok att läxa upp henne ordentligt. Hon är en oförbätterlig återfallsförbrytare. Frågan är om det finns några lämpliga straff.

Har rekommenderat skolledningen att beslagta alla hennes sexleksaker och att hon alltid skall bära lovika vantar. Kan kanske hjälpa. Fast är lite bekymrad över att hon skall göra åverkan på skolans utrustning istället. Ledstängerna känns redan oroväckande hala och slippriga.
    Om Agri lämnar snigelspår - vems fel är det då?????
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-02-03 12:04:12 följande:
    lille Birger är väldigt ängslig och orolig över de där snigelspåren som PM skrev om , men samtidigt
    lite nyfiken.Drömmer
    Birger jag skulle kunna komma med ett synnerligen oanständigt förslag för att klargöra detta men jag tror samtidigt att det skulle rendera i ett avslutat förhållande mellan mig och FL.
  • Agridulce
    och skrev 2012-02-03 21:31:53 följande:
    Inte mitt.. Det var DU som började.
    Puss, vad vill du ha? Känner mig generös i dag.
  • Agridulce
    och skrev 2012-02-03 21:38:49 följande:
    Jag är väldigt trött idag, så te och fotmassage skulle sitta fint. Solig
    Jag är helt slut efter galen arbetsdag men jag skulle nog kunna leverera fotmassagen. Teet däremot får du fixa själv för jag är usel på att brygga te (och koka ägg). Kom du hit så fixar jag det.
  • Agridulce
    och skrev 2012-02-03 21:46:15 följande:
    Gullig du är! Hjärta
    Jag kan ta med en flaska whisky istället?
    Ta med en konjak så kommer jag ge dig mycket och mer där till.
  • Agridulce
    Lilla Lammet skrev 2012-02-03 22:15:06 följande:
    Agri: Du är så snuskig! Jag väljer att inte kommentera ditt uttalande om svank och flätor på annat sätt än så och tror mer och mer att Trashskolan skulle behöva mer avskildhet...

Jag är absolut inte snuskig. Däremot så lurar folk mig till snuskighet.

Men ok, vi bordlägger frågan.
  • Agridulce
    och skrev 2012-02-04 10:44:01 följande:
    Blir spännande att se hur länge du kan hålla dig? En kvart?

Det beror väl på hur länge odågor som du kan låta bli att inleda mig i frestelse.
Svar på tråden Trash-tråden