Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

och skrev 2012-02-04 23:35:07 följande:
    Vad har du önskat dig i present?
    En och i raffsett och maräng på!
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-02-04 23:42:13 följande:
    Ja det kan vi göra, men då får jag gå enbart en bit ned på ryggen, vid svanken. Annars kläms ju dina tuttar, om jag går där uppe. Tyst
    Min mamma har sagt att tuttar är ömtåliga och att man ska vara försiktig med dem. Spöke
    Klok mamma du har. Ja, man ska vara försiktig med tuttarna........nästan jämt.
    Kom du och knata på mig.
  • Agridulce

Anton Chigurh skrev 2012-02-05 00:12:33 följande:
    1. Det kan du ge dig fan på att jag är, fast förkläde får du inte mig till att kränga på. Om inte, det finns i camofärgat, isf kan jag gå med på det. Får jag ha på nåt under förklädet ???
    .....Agri to the rescue!
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-02-05 00:19:21 följande:
    Det var ju riktigt jävla grann. Tack så mycket, Agri. Nu blir Annelie glad. Mycket glad. 

Notera också att det kommer med matchande diskhanduk. Den torde kunna ge lite fina märken när man snärtar den på väl valda ställen.

....Allt för Annelie. {#emotions_dlg.flower}
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-02-05 00:23:34 följande:
    Du är tom värd en omgång massage för detta, Agri. Jag är rätt jävlig på massage, men jag misstänker att du blir utan iaf eftersom Annelie med all säkerhet anser jag behöver krafterna till annat !!!

Men jag är väl snäll som tycker så ? 
    Solig
    Du är otroligt snäll som tycker så Anton. En riktigt fin, fantastisk manlig man.
    Och om Annelie vore en ordentlig, generös och följsam kvinna så skulle hon ju själv inse att hennes åsikt inte är relevant samt att hon även skulle se glädjen i att dela med sig och göra andra (MIG) lyckliga.
  • Agridulce
    och skrev 2012-02-05 01:22:15 följande:
    Du är verkligen omtänksam.

Eller hur?

Generös, omtänksam och tänker alltid på andras bästa.
  • Agridulce
    Årsta skrev 2012-02-05 09:46:36 följande:
    tänker du även på mitt bästa?

Givetvis! Har förvisso aldrig talat med dig tidigare men som den varma, välvilliga person jag är inkluderar jag dig självklart i min generositet.
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-02-05 13:51:37 följande:
    Rumpan, däremot, kan man vara lite mer hårdhänt med som jag har förstått det.
    Man får göra nästan vad man vill med min rumpa.....
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-02-05 19:29:37 följande:
    God kväll! Haft en skön söndag? Många som ägnat sig åt diverse knådning och bakning? Själv har jag, som den goda moder jag är, tvingat mina barn att andas friskluft till de fick rosiga kinder! Jag gillar vintern!!!!!

Jag har inte knådat. Blev knådad själv av en späd liten kvinna med starka nypor. Nice.

Sen har jag faktiskt åkt spark idag. Otroligt glad för den, suverän när isen lägger sig på Mälaren.

• Agridulce
    och skrev 2012-02-05 22:18:33 följande:
    Du har fått både stryk och sparken på samma dag.
    Det var nog välförtjänt, Agri. Hoppas du drar korrekta lärdomar av detta. 
    Så fyndigt ditt lilla stycke. Tror snarare att du skulle behöva en rejäl dos uppfostran.

Anton kan du assistera lite med det? {#emotions_dlg.flower}
    Naughty by nature - but yet sweet and humble
Svar på tråden Trash-tråden