• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

Kattdamen: nej, träslevar gör sig dåligt på gravida kvinnor. Trätrattar däremot är mer lämpligt. Men inte för hinnsvepningar.

• lille Birger
    Aynrand skrev 2011-12-14 16:33:50 följande:
    skit BJ den fetta damen på mc:n måste vara photoshopad ju
    skulle inte vilja möta henne in a dark alley
    Nej, jag förstår det. Hon skulle ju alla gånger brotta ned dig och sätta sig på dig. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2011-12-14 16:56:06 följande:
    Nej, jag förstår det. Hon skulle ju alla gånger brotta ned dig och sätta sig på dig. {#emotions_dlg.djavulsk}
    Blir du kåt av tanken på Aynrands ben som sprattlar hjälplöst under kvinnan?
    Eau de Salope
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-14 17:05:35 följande:
    Blir du kåt av tanken på Aynrands ben som sprattlar hjälplöst under kvinnan?
    typ så...en gammal favorit i repris

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand

Citat från en mkt känd reklamare David Ogilvy...bra va!?

“The consumer isn’t a moron; she is your wife.”

• lille Birger
    Aynrand skrev 2011-12-14 17:13:26 följande:
    Min föreställning är att hon hade suttit på huk.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-14 17:13:26 följande:

Hahaha den är bra men skulle vara roligare om han typ spretade med tårna och viftade med armarna...
    Eau de Salope
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-14 17:23:15 följande:
    Hahaha den är bra men skulle vara roligare om han typ spretade med tårna och viftade med armarna...
    då får det vara en giff, tror inte att man kan ladda upp en sådan här...låt oss se om det funkar

• Aynrand

fan vad bra...a new world of opportunities is being unveiled

• Aynrand

BJ hade tänkt googla lita feta damer  åt dig och snubblade över detta som jag aldrig hade hört talas om innan
    Squashing...du måste känna till detta...jag är så oskyldig,,,jag förlorade delar av min själsliga oskuld idag