• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

Min mamma är en riktig godisgris, hon brukar ofta smyga in på mitt rum och ta det godiset som jag har sparat från Lördagen, för att jag ska kunna äta när jag blir sugen. Sen när jag kommer hem från skolan och har sett fram emot godiset under hela vägen hem blir jag besviken när det är borta. Förvånad

• Kattdamen
    lille Birger skrev 2011-12-15 18:09:56 följande:
    Min mamma är en riktig godisgris, hon brukar ofta smyga in på mitt rum och ta det godiset som jag har sparat från Lördagen, för att jag ska kunna äta när jag blir sugen. Sen när jag kommer hem från skolan och har sett fram emot godiset under hela vägen hem blir jag besviken när det är borta. Förvånad
    Stäm henne!
  • och
    lille Birger skrev 2011-12-15 18:09:56 följande:
    Jag hade preparerat godiset med stark chilipeppar.

Eller som alternativ, lämna datorn framme med en sida om män som har som fetish att spruta på godis.

Båda varianterna torde funka.   
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place

och skrev 2011-12-15 18:37:27 följande:

Eller som alternativ, lämna datorn framme med en sida om män som har som fetish att spruta på godis.

Annars funkar kanske dessa;

Eau de Salope
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-15 18:34:40 följande:
    PUSS!

Korsa benen till 23 dec ok? 
    Nä jag vill inte
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-15 18:39:40 följande:
    Annars funkar kanske dessa;

Vart köper jag de där?
  • Aynrand
    Kattdamen skrev 2011-12-15 16:31:16 följande:
    Nä. :(

Jag behöver fler.
    det går inflation på kukar nu för tiden
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • lille Birger
    och skrev 2011-12-15 18:37:27 följande:

Eller kvinnor som kommer på godis.