• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan

Tycker det är lite suspekt att du hänger i politik trådarna där det bara hänger en massa män. Du är nog bara ute efter att bli uppraggad tror jag. Få till ett riktigt SD gang-bang

• Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2011-12-16 09:02:54 följande:
    Tycker det är lite suspekt att du hänger i politik trådarna där det bara hänger en massa män. Du är nog bara ute efter att bli uppraggad tror jag. Få till ett riktigt SD gang-bang

Ja men gvetvis sitter jag med en hand innanför trosorna när debatterar SD...
    Eau de Salope
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-16 09:08:55 följande:
    Ja men gvetvis sitter jag med en hand innanför trosorna när debatterar SD...
    Var väl det jag misstänkte.
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-16 09:18:03 följande:
    NG, jag vet att du vill... Det vore väl nice med lite arisk kuk?
    Det som är PK att säga är att man vill ha en fin kuk oavsett ras, religös och politisk åskådning. Kan dock vara svårare att acceptera de två sistnämnda.

Själv har jag en riktig vikinga kuk. Bordet tom kunna accepteras av SD-hags .
  • Yoyna

PM, det är väl uppfriskande med lite icke PK uttalanden ibland?

Vikingakuk låter spännande, får jag ta del av den?

• Kattdamen
    Aynrand skrev 2011-12-15 23:35:03 följande:
    är det dina föräldrar?

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-16 09:18:03 följande:
    NG, jag vet att du vill... Det vore väl nice med lite arisk kuk?

Haha kan inte ens svara på den frågan på ett givande sätt..
    Eau de Salope
  • lille Birger

Tycker ni att den här kroppen är snygg? Hon är lite för smal för min smak.