• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-12-15 23:58:57 följande:
    god natt alla!
    undrar om storken har kommit till Mrs assault
    jag vill vinna
    Nä. Jag kommer vara gravid i resten av livet Förvånad
  • Agridulce

Fasen NG!!!! Du snodde min kommentar när jag äntligen skulle få säga "källa på det". Nu måste jag ju få in "dumpa honom" i stället.

• Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-16 08:08:11 följande:
    Fasen NG!!!! Du snodde min kommentar när jag äntligen skulle få säga "källa på det". Nu måste jag ju få in "dumpa honom" i stället.
    Hahaha!
    Det fanns en brud med lite tourettes som brukade hänga i politiktrådarna. Hon var helt bäng. Efter allt man skrivit, skrev hon;

"Källa på det? =)"

Hon var helt obstinat. Sedan angav man en källa och då ville hon ha "källa på det? =)" typ.  
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place

Oh tid för lite egoboost tror jag!

Sökte igenom politiktrådarna i jakt på ett bevis för den där bruden att det hänger flest män i politikforumet och fann detta;

www.familjeliv.se/Forum-27-420/m60703206-1.html

Nice Boy Wrong Place är en snubbe som hela tiden blev avstängd för sina brutalt xenofobiska inlägg och hela tiden var mig hack i häl.

Sedan pöser jag lite av stolthet när jag läser att någon röstade på mig med en sådan fin motivering
    Gud, vad har hänt med mig? Nu sitter jag här och postar inte ett enda inlägg som innte har med något dekadent och snuskigt att göra. 

Off the record skulle jag röstat på BigDaddy och QZ. Utan tvekan.     

Eau de Salope