Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-07-12 15:12:58 följande:
    Nu har vi äntligen fått in snuttefilten i tvättmaskinen. Jag satte den på 30 grader, hoppas det blir bra. Tyst
    Birger, för helvete, nu har du allt sketet i det blå skåpet, vet du hur mycket bakterier, kvalster, fästingar, bromsar, knott mm mm det finns i en snuttefilt ???

En hel del kan jag tala om, och det enda sättet att rensa ut möget är att du vittvättar din snuttefilt, således, Birger...gör om, och gör rätt.

In med filthelvetet i tvättmaskinen, ställ den på vittvätt, helst 110 grader, gärna sk extra-long-program, så skall du se att den blir ren som aldrig förr. Ös gärna i 1 liter Klorin samtidigt ihop med tvättmedlet, som du förresten ökar till fyrdubbel dos.

Lycka till, Birger.Solig

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-07-12 15:41:40 följande:
    Härligt Anton!
    En tvätthjälte!!! {#emotions_dlg.flower} 
    Å andra sidan verkar du ju ha brutal bacillskräck så nu sjönk min aktning lite för dig. 
    Det är fästningar jag fruktar, Agri, fästningarna, och inget annat....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-12 15:47:59 följande:
    Du har jättefel.
    Jag har jätterätt. Det finns inte att jag har fel. Det borde du veta vid det här laget, Maria.....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-12 15:52:10 följande:
    Vad jag minns har jag orsak att ifrågasätta både din smak i film, men definitivt din smak vad gäller musik.
    Den är under all kritik. Så du har fel

Nä.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-07-12 17:33:22 följande:
    Ja. Tänk på tredje världen, där mammor får stå och se på när deras egna barn svälter ihjäl samtidigt som männen försöker vara manliga och slår ihjäl varandra med tillhyggen

som skulle få Anton att gråta pga att de är så primitiva och outvecklade och inte kostar sjuttiofemtusen dollar stycket.

puss!
    Mmm, det där är sannerligen ett otyg, Annelie, i en modern värld tycker jag fanimej att det är människans plikt att slå ihjäl varann med ett modernt förfarande. Du har som vanligt rätt, min underbara kvinna.

Förresten kostar en Tomahawkmissil en miljon US Dollar, inte 75 000 $, för den sketsumman får du inte mer än några stycken Barrett M107 A1, visserligen ett förnämligt vapen. Men i alle fall !!!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-12 16:05:41 följande:
    Jag har färgat mitt hår ännu mörkare nu.
    Bra gjort? Ja, nej? 
    Det var bra gjort, Maria, jag gillar mörkt hår. Gärna kolsvart.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-07-12 18:33:12 följande:
    Nallebjörnen var väldigt ängslig medan filten tvättades, han brukar bli sån när vi inte har tillgång till den. Nalle Han stod med tassarna och nosen tryckta mot glaset på tvättmaskinen under hela processen. Nu hänger filten och torkar.
    Gjorde du som jag sa nu då ???
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-12 23:07:26 följande:

">

" target="_blank">

Hmmm....

Jag säger inte mer än så, Maria. Jag är snäll i afton.

Jag är iofs alltid snäll.... 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-13 19:14:43 följande:

">

" target="_blank">

I imagine myself on my knees
    Waiting for you to come over and see me
    Waiting for you to come over and need me
    Waiting for you to come over and feed me
    Waiting for you to come over and free me
    Mmm, det var ju vackert, Maria, men tvinga mig inte å klicka på länken din....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-13 19:23:12 följande:
    Tvinga...
    Men Anton, något sådant skulle jag aldrig göra...

Jag ska länka till en låt jag tror du skulle uppskatta ok?

">

" target="_blank">

Ja? Nej? 
    Nostalgi, Maria, inte min stil helt och hållet men inte rena dyngan heller, godkänt, inte mer. Så....njaa. När jag var lite lagom berusad var dom riktigt bra. Förstås.
Svar på tråden Trash-tråden