Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-14 16:04:42 följande:
    Vad är fel?

Blahablaha.
    Nu tappade jag tråden, Maria.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-07-15 11:49:50 följande:
    Jag ska hälsa från Rose. Hon önskar alla lycka till och säger att hon loggar in om någon månad igen.Solig
    Tackar. Älskling Hjärta och hälsa henne så gott tillbaka när du hör av henne....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Jo, nu när det stundar OS-tider, bara ETT PAR VECKOR kvar ju, så  jag tänkte att vi kan värma upp lite, det är tyvärr som så att handikapp-OS kommer lite i skymundan, och det tänkte jag ändra på. Så därför, gottfolk, kommer en liten aptitretare här nedan. 

Ja, ni behöver inte tacka mig för min insats här, om ni inte absolut vill göra det....

">

• Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-07-16 01:04:33 följande:
    Min kompis har tydligen köpt 3000 bollar till sin inflyttningsfest. Han ska ha ett bollhav. Obestämd
    Inte sk medicinbollar väl ???
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-07-16 09:46:59 följande:
    Hej på er. Jag är på kontoret.... såååååå omotiverad! Kräks
    Tänk på mig, Agri !!! Alla andra har gått hem, du står lite framåtlutad mot ditt eget skrivbord och putar lätt med din fina röv......jag sätter på dig bakifrån, först i finhålet och sen i det riktiga hålet, du smeker dig själv och kvider av vällust samtidigt som du är nervös för att städerskan skall dyka upp. Men du kommer precis innan du hör henne längre ner i korridoren, i samma ögonblick som dörren öppnas drar du ner kjolen med ett belåtet flin och kysser mig lätt på pannan och viskar : Tack, älskling, vad fin du är....
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-07-16 10:00:44 följande:
    Öh.... Skäms
    Tack eller nåt Anton. Vet dock inte riktigt hur det där skulle få mig mer motiverad att jobba. Känns mer som om jag tappade fokuset fullständigt nu.
    Du vet att jag tänker på dig, Agri, gå ut på toa å gör nåt åt det. Sen blir dagen lättare att stå ut med. Jag lovar....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-07-16 10:52:05 följande:
    Du kan ju komma hit och underhålla mig Birger. Gissar att jag inte jobbar allt för långt ifrån dig.
    Dör av uttråkning

(förutom när kroppstemperaturen ökar pga oanständiga inboxningar).

Förhoppningsvis får jag klart allt idag så jag kan ta min efterlängtade semester. 
    Är det Birger nu igen !!!
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-07-16 13:08:08 följande:
    Helt rätt Birger. Vi släpper inte in okända skummisar här.
    Ja,

man har kjol på sig här. I alla fall jag.
    Mmmm....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-07-16 13:24:00 följande:
    Så fin då.....
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-07-16 13:37:30 följande:
    Det var det enda med kjol jag hittade. Ok?
    Kan jag inte få lite cred för det i alla fall? 
    Va fan....

Jag sa ju den var fin.
Svar på tråden Trash-tråden