• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • HäckHäxan
    och skrev 2011-12-30 01:02:52 följande:
    Kommer du också att tänka på mig när du kommer?
    Ja det kommer jag, men Anton fyller nog sin funktion han också, för det är ju honom jag "ser" dig ta väl hand om Tungan ute
    En man som säger att en kvinnas plats är i köket, är en man som inte vet vad han ska göra med kvinnan i sovrummet ..
  • och
    HäxanSurtant skrev 2011-12-30 01:05:44 följande:
    Ja det kommer jag, men Anton fyller nog sin funktion han också, för det är ju honom jag "ser" dig ta väl hand om Tungan ute
    Mm. Och han blir väldigt, väldigt nöjd.
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 09:01:02 följande:
    Snuskisar...
    Ingen vill kommentera de lustiga kartorna som jag laddat upp, de vill bara prata om att slicka på fingrnarna och onanera innan läggdags. Rynkar på näsan
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2011-12-30 11:53:43 följande:
    Ingen vill kommentera de lustiga kartorna som jag laddat upp, de vill bara prata om att slicka på fingrnarna och onanera innan läggdags. Rynkar på näsan
    Fina kartor, Birger, verkligen, men va fan sysslar du med egentligen. Nu har jag räknat 3 (tre) inlägg bakåt av dina inlägg, och inte ett redigt arsle så långt ögat når. 

Jag är besviken på dig, Birger. Mycket besviken. 

Och sen är det inget fel med å slicka på fingrarna, bara det som slickas av fingrarna är av den rätta konsistensen. Om du fattar va jag säger här, BIRGER.  
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och

Hej Anton...

Har du tänkt på mig?  

The hard way is the right way.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 09:01:02 följande:
    Snuskisar...
    ja!!!!!!!!!
    jag är snuskig!
    kyss!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Nice Girl Wrong Place