• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

Tänkte ladda upp en bild på en killrumpa för omväxlingsskull, som jämförelse till alla damrumpor.

Vilken är snyggast?

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-30 12:46:54 följande:

Kallas förhandlingsteknik; gå ut högt och se om ni kan mötas på mitten.....
    En kvinna och en och en halv man?
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2011-12-30 12:55:49 följande:
    Tänkte ladda upp en bild på en killrumpa för omväxlingsskull, som jämförelse till alla damrumpor.

Vilken är snyggast?

Tack, Birger, tack så mycket. Fast utelämna gärna manliga arslen i fortsättningen. Vi är många som skulle uppskatta det. 

Den vänstra röven var mycket fin. Praktexemplar. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger
    PrimitivMan skrev 2011-12-30 12:43:24 följande:
    Du är inte lite girig du .
    Jag föreställer mig att det kan vara behändigt med en extra kille (eller tjej) som håller fast kvinnans armar och trycker med hennes ländrygg så att hon svankar ordentligt. En kille kanske är bättre eftersom han är starkare.
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2011-12-30 13:18:36 följande:
    Jag föreställer mig att det kan vara behändigt med en extra kille (eller tjej) som håller fast kvinnans armar och trycker med hennes ländrygg så att hon svankar ordentligt. En kille kanske är bättre eftersom han är starkare.

Damn BJ! Nu börjar du vakna på rätt sida!!!
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2011-12-30 13:18:36 följande:

Nej men oj nu tummen uppar jag BJ's inlägg!
    Eau de Salope
  • sumpbävern
    lille Birger skrev 2011-12-30 12:55:49 följande:

Vilken är snyggast?

vilka äckliga arslen. det blir oavgjort.
  • Anton Chigurh
    sumpbävern skrev 2011-12-30 15:11:33 följande:
    Välkommen tilbaka Beavern.  Glad 

Varit semesterledig ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbävern skrev 2011-12-30 15:11:33 följande:

Kvinnans rumpa är väl inte äcklig?
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-12-30 15:38:04 följande:
    Välkommen tilbaka Beavern.  Glad 

Varit semesterledig ???

Jag skrämde bort honom men han krälade upp ur kloakerna igen...
    Eau de Salope