• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • sumpbävern
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 16:04:11 följande:

Nu börjar det likna något!
    De två nedersta har jag redan postat i tråden, well done sumpis!!!

Nej du har aldrig haft någon koll på oss. Vilka vi nu är...   

Ingen lätt uppgift att hitta heta rumpor på 2 minuter. Jo jag ligger som alltid en nivå över er. Ni vet bara inte om det ;)
  • Nice Girl Wrong Place
    sumpbävern skrev 2011-12-30 16:06:31 följande:

Ingen lätt uppgift att hitta heta rumpor på 2 minuter. Jo jag ligger som alltid en nivå över er. Ni vet bara inte om det ;)
    Vilka är "vi" eller Niar du bara mig, så som sig bör?
    Eau de Salope
  • sumpbävern
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 16:07:38 följande:
    NI är lika med FLs fårskock :)
  • sumpbävern
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 16:07:38 följande:

Du har ett stekhett ass bla.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 16:02:59 följande:
    Jag pratar om skeva verklighetsuppfattningar Anton!!!

Kvinnans rumpa är Sverige och...äsch jag kommer inte på någon rolig liknelse, för trött. 
    Ta det nu lugnt, Maria, och låt oss kort och gott konstatera att SD och korrekta perspektiv går hand i hand. 

Så, då var det uppklarat. Nu slipper du tänka mer på saken. Vad snäll Anton var nu. Som vanligt. Låt oss nu diskutera kvinnoarslen istället. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • sumpbävern
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 16:09:29 följande:
    Jag gillar den här bilden...

Mmmm, att det hänger lite tyg framför förstärker bara upplevelsen. Men vad fan har hon på klövarna?
  • sumpbävern
    Anton Chigurh skrev 2011-12-30 16:10:15 följande:
    Ta det nu lugnt, Maria, och låt oss kort och gott konstatera att SD och korrekta perspektiv går hand i hand. 

Så, då var det uppklarat. Nu slipper du tänka mer på saken. Vad snäll Anton var nu. Som vanligt. Låt oss nu diskutera kvinnoarslen istället. 

SD går från klarhet till klarhet, no doubt.
  • sumpbävern
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 16:10:15 följande:

*Skakar på huvudet*

Vill ha dig i mörkret hos miiig, tiden den stannar när vi spankar varaandra.