• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-29 18:00:51 följande:
    Underbart i vilket fall...
    Ja (bart under...) Kunde inte låta bli
  • Aynrand
    Korsriddaren skrev 2011-08-29 18:01:29 följande:
    Pluggar som skall in i stjärten är lite eww för mig. Är inte pryd i övrigt.
    då får man hitta n´t annat än pluggar att stoppa in i stjärten..dildo,penis...förslag???
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-29 18:01:47 följande:
    Jag vet inte... Felinformerad? Desorienterad? Inte frågat förut?
    Jag tror jag läste det nångåg i min tråd när en viss medlem skulle hit från Göteborg men jag kanske förstod fel.
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • Nice Girl Wrong Place
    Korsriddaren skrev 2011-08-29 18:01:29 följande:
    Pluggar som skall in i stjärten är lite eww för mig. Är inte pryd i övrigt.
    Att vara rump-pryd väger ganska tungt vad gäller den generella prydheten tycker jag.
    Men hey, everything ain't for everybody som Jill Scott sjunger....(but I'll try it anyway...) 
  • och
    Driftwood skrev 2011-08-29 18:02:38 följande:
    Helt riktigt, visste väl att du var svag för village people

Pet Shop Boys version är bättre. 
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-29 17:55:56 följande:
    Haha...
    Jag känner en man (host) som gillar tanken på en naken kvinna i endast högklackat som lagar mat.
    Kanske med en buttplug också...  
    Hehhehe jag brukade städa i högklackat förr, typ jämt, höga klackar och linne eller nån sov gigantisk t-shirt.

Tror det finns en del män som hade uppskattat scenen du beskriver enormt, ja
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-29 18:04:27 följande:
    Jag älskar rabarberpaj, älskar det syrliga och den söta vaniljsåsen, kontrasten det gör i munnen *mums* Sen har jag en jordgubbspaj som jag ibland kan vara beredd att begå mord för att få äta!

Ähh va fan räcker väl med ett kort förkläde Flört

Sen tror jag ni har fel, det räcker inte ett jävla dugg att vara konstant kåt och inte helt handikappad i ett kök!!!! Om det vore så enkelt så skulle jag varit bortgift för länge sedan och det är jag nu inte så Skrikandes
    Rabarberpaj är ok men jag har svårt för rabarber

Javisst, förkläde är ju ännu bättre! Visst finns det nån trevlig sådan bild nånstans... NG?

Ehhh, gör det inte? Låt bli att informera min man om att det behövs mer än så är du snäll! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 17:58:54 följande:
    Done, tänkte om det finns andra som vill lära sig något nytt. Som sagt har du frågor är du välkommen. {#emotions_dlg.flower}
    tro mig jag kommer säkert ha miljoner frågor sen, dumma som mindre dumma
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
Svar på tråden Trash-tråden