• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-29 18:54:49 följande:
    Haha men jag vet att det är sant
    Alltså att han gillar sådan luft haha... 
    ja även om jag tycker att fukt kan vara extremt jobbig ibland men det får mig att känna att jag lever då min kropp gör sig ständigt påmind om dess existens........
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-08-29 18:56:17 följande:
    ja även om jag tycker att fukt kan vara extremt jobbig ibland men det får mig att känna att jag lever då min kropp gör sig ständigt påmind om dess existens........
    Mmm jag vet
    Tycker att det är ett ganska vackert förhållningssätt som kan appliceras på väldigt mycket.
    Det där att känna att man lever...  
  • och
    HäxanSurtant skrev 2011-08-29 18:56:06 följande:
    Ja vissa levande ting trivs ju bäst i fuktig miljö, den är till och med ultimat för deras överlevnad.
    Slemmiga saker menar du?
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-29 18:59:50 följande:

FörvånadFörvånadFörvånad

Ska jag dra dig i håret? 
    Ja tack, gärna. Solig
  • Ernst Hugo
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-29 18:50:32 följande:

Jag tror Aynrand gillar sin luft som han gillar könsdoft. Tung och fuktig...
    Finns den variationen på hösten oxå. Det som är det fina *L*

När det gäller könsdoft ser jag det som viktigare att den kommer från rätt person än själva tyngden Drömmer 
    Come on katten - det svänger ju...
  • Inima
    HäxanSurtant skrev 2011-08-29 18:44:58 följande:
    Ähh man måste få klaga. Jag brukar alltid tänka att de finns alltid någon som har det värre och så känns inte mina saker så hemska sen

Jag är helt enkelt en STOR otursfågel på just sånt och jag lyckas tydligen med bragden att flytta mitt i vintern. Flyttade hemifrån i dec när jag var 18, snöstorm, skit kul!

Flyttade till ett annat hus när jag var 21-22, hyrde mitt barndomshem av mamma, och jippie det blev tidigt vinter och alla grusvägar var som isgator, sen blev det köldrekord över 30 minus, jättekul..

4 flyttar och 3 av dom i december Tyst aldrig mer december!
    Ja fy fan!

Har du bara flyttat 4 gånger?
    Det är ingen idé att stänga stalldörren när hästen redan rymt.
Svar på tråden Trash-tråden