Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 11:02:10 följande:
    Alltså det där ser lite ut som en man som inte vågar bli snuskig och smutsig.
    Han är inte ful, absolut inte, men jag tänker inte alls "woooooow"...  way way too pretty.
    Säg inte så. Han är en kopia av min pappa som ung och jag var dökär i pappa. Var pappas lilla prinsessa under långt tid.

Nej, jag fixar inte mörka ögon men det har jag redan sagt. Visst är det skillnad på person till person och vilken utstrålning en människa har men riktig mörka ögon skrämmer slag på mig.
    Jag vill också att det ska sticka ut och det gör ju verkligen en som har mörkt hår och ljusa ögon.
  • I Blackrose I

Make ligger halvdöd, Nik sover fortfarande, lillskit är ute med pappa och jag är rastlös om intresseklubben vill anteckna. Vad ska jag hitta på?

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 12:26:38 följande:
    Haha ja men jag kallar ju hellre din pappa för klassiskt vacker, än snuskig och smutsig

Mmm jag vet hur du känner inför mörka ögon  
    Nja, jag ka minnas att han var och grejade med bilen i garaget och hade smuts lite här och där när jag var liten men visst, alla har vi olika smak och det är väl tur det. Då blir det fler både till mig och till dig.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 12:27:14 följande:
    Åk till Ica och storhandla.
    Det ska jag göra. 
    Hehe, ska börja laga lunch men jag vet inte vad.
  • I Blackrose I
    Driftwood skrev 2011-08-28 12:38:49 följande:
    Detta får mig att tänka på denna låten av dom

" target="_blank">

Sparkade liv i maken och frågade vad jag ska laga för mat och det enda han fick fram var "Stuvad Aubergin".

Vilket betyder följande: Ugnstekad aubergin som man kryddar med salt, citronpeppar och olivolja. Man mosar auberginen och blandar i lite torkade grönsaker som jag inte har en aning vad dom heter på svenska och har i tre-fyra vitlök. Serveras med antingen basmatiris eller rotfrukter.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-28 12:45:34 följande:
    Läs en bra bok?

Hur gick det igår, vann du?
    Är för rastlös för att kunna sitta och läsa en bok. För många tankar som snurrar runt i skallen...

Men självklart. Han ligger fortfarande halvdöd och lär ha huvudvärk resten av dan. Spelet var lite knepigare.Vann först 500kr på backgammon men så fick han tur i kortspel och vann tillbax allting plus 200kr. Skrikandes
  • I Blackrose I
    Driftwood skrev 2011-08-28 12:49:39 följande:
    Låter ju väldigt gott, han har tur din man.
    Men tack. Kyss
    och skrev 2011-08-28 12:52:37 följande:
    Kan jag få komma på lunch med? Solig
    Ni är båda två så välkomna. Nalle{#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-28 12:51:48 följande:
    Jag har riktigt mörka ögon (för att inte ha utländskt påbra) men jag har svårt att se att jag skulle skrämma slag på dig!
    Nej, det gjorde du inte. Jag har sagt det innan. Det här gäller killar. Jag har svårt för killar med riktig mörka ögon.

Sa ju igår att jag tycker du är jättesöt och det menade jag. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I

HäxanSurtant skrev 2011-08-28 12:54:08 följande:
    Vill ha! Kan man beställa honom eller?
    Äntligen en som förstår mig och har samma smak. Kyss

Varsegod, dregla över den här så ska jag sätta igång med matlagningen.

Jag har ett kort på pappa som ser exakt ut dom den här bilden. Ska se om jag hittar den så scannar jag den senare ikväll.
Svar på tråden Trash-tråden