• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    MrsAssault skrev 2012-01-12 22:40:42 följande:
    Jag har anmält varenda inlägg du skrivit om att du är kåt men det händer ingenting. Jag blir väldigt illa berörd eftersom jag är så vansinnigt pryd.
    Kan vi prova att anmäla ett där han säger att han inte är kåt? För då ljuger han garanterat och det är väl inte ok enligt forumreglerna?
    Naughty by nature
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2012-01-12 22:20:44 följande:
    Jag behöver 2000 spänn nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UFC i Globen i April!!! DAMN det är så jävla fett att jag dör! Är det någon som vill köpa bröstmjölk??
    SHIT !!!!!!  HUR I HELVETE GICK DET TILL ? ! ? ! ? ! ?

Skall bli fan så intressant och vilket fightcard Mr White får ihop här. Och vad fan, får dom verkligen köra på med samma regelverk som i USA ??? 

Otroligt i så fall. Fucking jävla unbelievable.........
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-12 22:15:05 följande:
    Mm, fast en del av klubbarna har bara en medlem, och kommer inte ta in fler. Eller hur?
    Nä.........just så. Älskling. Annars vet jag vad som väntar......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2012-01-12 22:38:15 följande:
    Den är jättenyttig för små killar!!
    Ja, fast smakar den gott?
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-01-12 22:42:45 följande:
    Kan vi prova att anmäla ett där han säger att han inte är kåt? För då ljuger han garanterat och det är väl inte ok enligt forumreglerna?
    Skrattande
  • MrsAssault
    Anton Chigurh skrev 2012-01-12 22:43:14 följande:
    SHIT !!!!!!  HUR I HELVETE GICK DET TILL ? ! ? ! ? ! ?

Skall bli fan så intressant och vilket fightcard Mr White får ihop här. Och vad fan, får dom verkligen köra på med samma regelverk som i USA ??? 

Otroligt i så fall. Fucking jävla unbelievable.........
    Eller hur!?! Jag är så jävla upphetsad nu att jag inte vet var jag ska ta vägen

Alltså de måste ju fixat nån deal vad gäller reglerna annars blir det ju helt fel. Men de hade några MMA-fighter på rumble of the kings nu sist och de var inte "censurerade" så att säga haha
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-01-12 19:38:23 följande:
    Har någon av klubbarna ett distinkt samband med stora rumpor?
    Nää, det vore en fullbordad lögn och påstå något sådant. Samband....ja. Distinkt ??? nej. 

Men jag föreslår att du på stående fot upprättar en. Och får jag säga : Du, Birger, torde bli en självskriven kandidat till ordförandeposten i nämnda klubb. Självskriven så inåt helvete. Faktiskt.

Och sen vill jag uppmärksamma dig på, Birger, att jag rättat till ditt pinsamma misstag så ingen skall behöva se hur jävligt du ställde till det tidigare. 
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-01-12 23:13:39 följande:
    Nää, det vore en fullbordad lögn och påstå något sådant. Samband....ja. Distinkt ??? nej. 

Men jag föreslår att du på stående fot upprättar en. Och får jag säga : Du, Birger, torde bli en självskriven kandidat till ordförandeposten i nämnda klubb. Självskriven så inåt helvete. Faktiskt.

Och sen vill jag uppmärksamma dig på, Birger, att jag rättat till ditt pinsamma misstag så ingen skall behöva se hur jävligt du ställde till det tidigare. 
    Ååh, tack!

Hygglo {#emotions_dlg.flower}
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-01-12 23:13:39 följande:

Vad hände, vad hände, vad hände?!
    Eau de Salope