• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-01-12 19:33:06 följande:
    Jag har andra klubbar du kan gå med i. Fråga Annlie vet jag. Finns mycket intressant å välja emellan. Väldigt mycket....
    Har någon av klubbarna ett distinkt samband mer stora rumpor?
  • Anton Chigurh
    Driftwood skrev 2012-01-12 19:29:34 följande:
    Låter tufft, i det sammanhanget känner jag mig som Gerhard Bure

" target="_blank">

Hahaha, ja du, Driftwood, fast jag har ingen kölista, uppfyller du kraven blir du automatiskt antagen. Så enkelt är det faktiskt.

Inte tufft alls. Väldigt enkelt. 

Råkar du sen vara kvinna, som sväljer och tar den i tvåan, innebär det dessutom, per automatik, en inbjudan till min hölada.  

Jag tycker kvinnor skall ha vissa förmåner före männen. Fast det är ju jag det.  
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • straight arrow
    och skrev 2012-01-12 17:27:37 följande:
    Jag anmäler inlägg då och då. Framför allt när det gäller hets mot folkgrupp eller tips på hur man kan tortera djur osv. Ibland när någon faktiskt är direkt elak och kallar folk för idiot och dum i huvudet. Man har all rätt i världen att säga att man tycker att någon agerar på ett felaktigt sätt, men man har inte rätt att säga att någon är efterbliven för det.
    Jag anmäler också rent elaka inlägg, det var ett sådant för några dar sen i den allmänna dominans-tråden
  • Aynrand

jag är kåt!!!!!!!!!!!

skall ni anmäla mig?

{#emotions_dlg.djavulsk}

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • lille Birger
    lille Birger skrev 2012-01-12 19:38:23 följande:
    Har någon av klubbarna ett distinkt samband mer stora rumpor?
    Med ska det ju stå!  dumma mig Skäms
    Yoyna skrev 2012-01-12 19:29:15 följande:
    BJ, du kanske bara får mjuka paket? Stickade strumpor och så?
    Nej, det var inte snällt. Men jag är inte en direkt snäll mamma och min gräns för vad som är ok att visa sig ute i går långt innan rosaglittriga öronmuffar.
    En annan sak som du bör undvika att klä ditt barn i är högklackade gummistövlar. Man vet aldrig hur de andra barnen kommer reagera när hon dyker upp på dagis med sånna. Vissa kan bli avundsjuka och tycka att hon är snobbig.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-12 20:31:01 följande:
    jag är kåt!!!!!!!!!!!

skall ni anmäla mig?

{#emotions_dlg.djavulsk}

Nope, I'll just bend over instead!
    Eau de Salope
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-12 21:11:57 följande:
    Nope, I'll just bend over instead!
    Kom att tänka på en sen ur Fletch:

Buse: Take your pants off
    Fletch: I don't even know your name
    Buse: Bend over
    Fletch: Ben? Nice to meet you Mr Dover.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-01-12 17:15:42 följande:
    Till fest eller konferens kanske det inte passar in så bra.
    Vad tycker du man ska ha istället?
    Kjol och stay ups, snygga byxor eller jeans.
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-01-12 21:59:04 följande:
    Kom att tänka på en sen ur Fletch:

Buse: Take your pants off
    Fletch: I don't even know your name
    Buse: Bend over
    Fletch: Ben? Nice to meet you Mr Dover.

Haha...
    Eau de Salope
  • och
    straight arrow skrev 2012-01-12 19:59:54 följande:
    Jag anmäler också rent elaka inlägg, det var ett sådant för några dar sen i den allmänna dominans-tråden
    Det där jag skrev om att SD borde skicka sina medlemmar på kurs för att bli mer dominanta i sängen så vi inte skulle behöva ta in invandrare var inte heelt seriöst menat. Och jag uppmanade faktiskt TS att söka hjälp när jag insåg att det nog behövdes. *påpekar*

The hard way is the right way.